Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

L’aspetto culturale delle tradizioni e delle feste nell’insegnamento dell’italiano come lingua straniera (CROSBI ID 425065)

Ocjenski rad | diplomski rad

Dubinović, Ivana L’aspetto culturale delle tradizioni e delle feste nell’insegnamento dell’italiano come lingua straniera / Mardešić, Sandra (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Dubinović, Ivana

Mardešić, Sandra

talijanski

L’aspetto culturale delle tradizioni e delle feste nell’insegnamento dell’italiano come lingua straniera

Cilj ovog diplomskog rada je prikazati na koji način se tematika blagdana i tradicije može iskoristiti u nastavi talijanskog kao stranog jezika. Posebnu pozornost smo posvetili tome kako je takva tematika obrađena u udžbenicima koji se danas koriste u hrvatskim privatnim i državnim školama. Putem prikaza metoda i pristupa koje su se kroz povijest koristili u glotodidatici, dobili smo uvid na koji način i u kojoj mjeri koja od metoda pristupa obradi kulturne tematike u nastavi stranog jezika. Kroz daljnji rad smo pokušali objasniti što predstavlja pojam kulture u okviru nastave stranih jezika te koji su pozitivni utjecaji takvog pristupa u nastavi poput primjerice poticanja međukulturalnih vještina koje pomažu u boljem razumijevanju kako strane, tako i vlastite kulture. Prikazali smo neke od najvažnijih talijanskih blagdana (vjerskih, državnih i narodnih) te smo kroz usporedbu sa istim ili sličnim blagdanima u Hrvatskoj, predložili na koji način se isti mogu ukorporirati u nastavu talijanskog jezika. U zadnjem dijelu rada smo predstavili analizu već spomenutih udžebnika te iznijeli mišljenje koji od udžebnika najbolje obrađuje tematiku blagdana i tradicije.

interculturalità, tradizioni popolari, manuali, relativismo culturale

nije evidentirano

engleski

The cultural aspect of traditions and holidays in teaching of Italian as a foreign language

nije evidentirano

intercultural aspects, traditions, textbooks, cultural relativism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

20.12.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti