L’aspetto culturale delle tradizioni e delle feste nell’insegnamento dell’italiano come lingua straniera (CROSBI ID 425065)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Dubinović, Ivana
Mardešić, Sandra
talijanski
L’aspetto culturale delle tradizioni e delle feste nell’insegnamento dell’italiano come lingua straniera
Cilj ovog diplomskog rada je prikazati na koji način se tematika blagdana i tradicije može iskoristiti u nastavi talijanskog kao stranog jezika. Posebnu pozornost smo posvetili tome kako je takva tematika obrađena u udžbenicima koji se danas koriste u hrvatskim privatnim i državnim školama. Putem prikaza metoda i pristupa koje su se kroz povijest koristili u glotodidatici, dobili smo uvid na koji način i u kojoj mjeri koja od metoda pristupa obradi kulturne tematike u nastavi stranog jezika. Kroz daljnji rad smo pokušali objasniti što predstavlja pojam kulture u okviru nastave stranih jezika te koji su pozitivni utjecaji takvog pristupa u nastavi poput primjerice poticanja međukulturalnih vještina koje pomažu u boljem razumijevanju kako strane, tako i vlastite kulture. Prikazali smo neke od najvažnijih talijanskih blagdana (vjerskih, državnih i narodnih) te smo kroz usporedbu sa istim ili sličnim blagdanima u Hrvatskoj, predložili na koji način se isti mogu ukorporirati u nastavu talijanskog jezika. U zadnjem dijelu rada smo predstavili analizu već spomenutih udžebnika te iznijeli mišljenje koji od udžebnika najbolje obrađuje tematiku blagdana i tradicije.
interculturalità, tradizioni popolari, manuali, relativismo culturale
nije evidentirano
engleski
The cultural aspect of traditions and holidays in teaching of Italian as a foreign language
nije evidentirano
intercultural aspects, traditions, textbooks, cultural relativism
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
20.12.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb