Marketing i e-trgovina u uvjetima GDPR-a (CROSBI ID 672152)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Vojković, Goran
hrvatski
Marketing i e-trgovina u uvjetima GDPR-a
Područje e-trgovine jedno je od najdinamičnijih u posljednjih nekoliko godina, s jasnom daljnjom tendencijom rasta. Ono je već je regulirano posebnim zakonskim propisima, a primjena GDPR-a postavlja i nove zahtjeve u e- trgovini. Sama priroda e-trgovine traži prikupljanje osobnih podataka, čak i kada je naručitelj pravna osoba, a posebno kada je u pitanju fizička osoba, koja dodatno može naručiti robu ili uslugu i za treću osobu. Nadalje, algoritmi koji nude robu ili usluge često su vezani za analizu profila pojedinog kupca, te stoga usko vezani uz zaštitu osobnih podataka. Koje su specifičnost e-trgovine u odnosu na klasičnu trgovinu? Kada i koliko čuvati podatke? Kako se odnositi prema zahtjevima za brisanje osobnih podataka? U prezentaciji ćemo navesti pravni okvir i neke tipične slučajeve koji se pojavljuju u elektroničkoj trgovini.
e-trgovina, privatnost
nije evidentirano
engleski
Marketing and e-commerce under GDPR conditions
nije evidentirano
e-trade, privacy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Privatnost 2018
predavanje
28.11.2018-28.11.2018
Zagreb, Hrvatska