Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osobine uspješnih prodavača oglasnog prostora (CROSBI ID 259878)

Prilog u časopisu | ostalo

Bratičević Đurđica ; Miljković Krečar, Irena Osobine uspješnih prodavača oglasnog prostora // Praktični menadžment, 5 (2014), 1; 22-28

Podaci o odgovornosti

Bratičević Đurđica ; Miljković Krečar, Irena

hrvatski

Osobine uspješnih prodavača oglasnog prostora

Praksa ukazuje na veliki varijabilitet u prodajnoj učinkovitosti prodavača. Iako se dio tog varijabiliteta može pripisati eksternim faktorima, poput uvjeta na tržištu, konkretnoj robi/usluzi koja se prodaje, kupovnoj moći i ostalim karakteristikama kupaca, istraživanja potvrđuju značaj osobnih karakteristika prodavača u njihovoj radnoj učinkovitosti. Neuspjeh u prodaji izravno se odražava na poslovanje tvrtke, a neuspješni prodavači su i u većoj mjeri skloni fluktuaciji, što stvara dodatne troškove zapošljavanja i obučavanja kadra. U ovom radu istražili smo utjecaj tri različita osobna obilježja prodavača - lokusa kontrole, prodajne samoefikasnosti i optimizma na samoprocijenjenju radnu učinkovitost i namjere fluktuacije. Mjerenje smo proveli na 32 zaposlenika Styria Media Group AG, koji se svi bave telefonskom prodajom oglasnog prostora. Pokazalo se da će prodavači koji iskazuju viši stupanj prodajne samoefikasnosti, koji su optimističniji i imaju niži eksternalni lokus kontrole, procjenjivati većom svoju prodajnu učinkovitost, a manjom vjerojatnost napuštanja tvrtke. Time su potvrđene glavne hipoteze rada.

osobine uspješnih prodavača ; lokus kontrole ; prodajna samoefikasnost ; optimizam ; namjere fluktuacije

nije evidentirano

engleski

The characteristics of successful ad sellers

nije evidentirano

the characteristics of successful sellers ; locus of control ; sales self-efficacy ; optimism ; intentions of fluctuation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (1)

2014.

22-28

objavljeno

1847-8107

Povezanost rada

Psihologija