Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga priče u razvoju i mjerenju jezične i komunikacijske kompetencije učenika engleskog jezika rane školske dobi (CROSBI ID 335691)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Medved Krajnović, Marta Uloga priče u razvoju i mjerenju jezične i komunikacijske kompetencije učenika engleskog jezika rane školske dobi / Vilke, Mirjana (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2001

Podaci o odgovornosti

Medved Krajnović, Marta

Vilke, Mirjana

hrvatski

Uloga priče u razvoju i mjerenju jezične i komunikacijske kompetencije učenika engleskog jezika rane školske dobi

U radu se ispituje uloga priče u razvoju i mjerenju jezične i komunikacijske kompetancije učenika engleskog jezika rane školske dobi.

priča; rano učenje engleskog jezika; razvoj jezične i komunikacijske kompetencije; mjerenje jezične i komunikacijske kompetencije

nije evidentirano

engleski

The role of story telling in developing and measuring linguistic and communicative competence of young EFL learners

nije evidentirano

story-telling; early EFL learning; developing linguistic and communicative competence; measuring linguistic and communicative competence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

150

21.05.2001.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija