Uloga priče u razvoju i mjerenju jezične i komunikacijske kompetencije učenika engleskog jezika rane školske dobi (CROSBI ID 335691)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Medved Krajnović, Marta
Vilke, Mirjana
hrvatski
Uloga priče u razvoju i mjerenju jezične i komunikacijske kompetencije učenika engleskog jezika rane školske dobi
U radu se ispituje uloga priče u razvoju i mjerenju jezične i komunikacijske kompetancije učenika engleskog jezika rane školske dobi.
priča; rano učenje engleskog jezika; razvoj jezične i komunikacijske kompetencije; mjerenje jezične i komunikacijske kompetencije
nije evidentirano
engleski
The role of story telling in developing and measuring linguistic and communicative competence of young EFL learners
nije evidentirano
story-telling; early EFL learning; developing linguistic and communicative competence; measuring linguistic and communicative competence
nije evidentirano
Podaci o izdanju
150
21.05.2001.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb