Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Recepcija i primjena ideja Camilla Boita u intervencijama Središnjega povjerenstva u Istri i Dalmaciji 1890-ih godina? (CROSBI ID 672069)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Ćorić, Franko Recepcija i primjena ideja Camilla Boita u intervencijama Središnjega povjerenstva u Istri i Dalmaciji 1890-ih godina? // Pontes Adriatici.Mreža kulturnih razmjena na Jadranu / Maraković, Nikolina ; Turković, Tin (ur.). Zagreb: FF Press, 2018. str. 175-180

Podaci o odgovornosti

Ćorić, Franko

hrvatski

Recepcija i primjena ideja Camilla Boita u intervencijama Središnjega povjerenstva u Istri i Dalmaciji 1890-ih godina?

Devedesete godine 19. stoljeća bile su uslijed razvijanja discipline povijesti umjetnosti i vremenski okvir kritikama stilskoga restauriranja 19. stoljeća proizišloga iz zreloga i kasnoga historicizma. Bila je to posljedica recepcije ideja Johna Ruskina u Srednjoj Europi, ali i početka recepcije i primjene ideja Camilla Boita. Budući su mnogi sudionici u intervencijama (arhitekti, arheolozi ili konzervatori) govorili talijanski jezik, smatrali se etničkim Talijanima ili imali kontakt s talijanskim stručnjacima, za pretpostaviti je i da su bili upoznati i s ondašnjim najsuvremenijim novostima iz područja svoga djelovanja.

Camillo Boito, Središnje povjerenstvo, Porta Gemina, Eufrazijana, Sponza

nije evidentirano

engleski

Reception and appliance of Camillo Boito's ideas within the interventions of the Viennese Central Commission in Istria and Dalmatia in the 1890s?

nije evidentirano

Camillo Boito, Central Commission, Porta Gemina, Euphrasian Basilica, Sponza

nije evidentirano

Podaci o prilogu

175-180.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Maraković, Nikolina ; Turković, Tin

Zagreb: FF Press

978-953-175-747-8

Podaci o skupu

Nepoznat skup

poster

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Povijest umjetnosti