ZADOVOLJSTVO KUPACA PROGRAMIMA VJERNOSTI U MALOPRODAJI (CROSBI ID 259666)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kraljević, Radojka ; Filipović, Zrinka ; Zuber, Milanka
hrvatski
ZADOVOLJSTVO KUPACA PROGRAMIMA VJERNOSTI U MALOPRODAJI
Programi vjernosti često su dio opsežne strategije odnosa s kupcima i predstavljaju dobar način za identifikaciju kupaca, koji donose veću vrijednost od drugih, kao i zadržavanje istih. Osnovni cilj rada je prikazati utjecaj programa vjernosti u maloprodaji na zadovoljstvo potrošača. Provedbom anketnog istraživanja provjeravalo se na koji način potrošači iskazuju zadovoljstvo programima vjernosti u maloprodaji. Temeljem dobivenih rezultata (N =53) utvrđeno je da program vjernosti nije presudan čimbenik, dok su drugi čimbenici kao što su asortiman proizvoda, cijena, lokacija prodavaonice i odnos prema kupcu – članu programa vjernosti pokazali se kao najrelevantniji za zadovoljstvo potrošača.
zadovoljstvo ; potrošači ; programi vjernosti
nije evidentirano
engleski
ZADOVOLJSTVO KUPACA PROGRAMIMA VJERNOSTI U MALOPRODAJI
nije evidentirano
zadovoljstvo ; potrošači ; programi vjernosti
nije evidentirano