Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ZADOVOLJSTVO KUPACA PROGRAMIMA VJERNOSTI U MALOPRODAJI (CROSBI ID 259666)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija

Kraljević, Radojka ; Filipović, Zrinka ; Zuber, Milanka ZADOVOLJSTVO KUPACA PROGRAMIMA VJERNOSTI U MALOPRODAJI // Acta economica et turistica, 3 (2017), 2; 147-159

Podaci o odgovornosti

Kraljević, Radojka ; Filipović, Zrinka ; Zuber, Milanka

hrvatski

ZADOVOLJSTVO KUPACA PROGRAMIMA VJERNOSTI U MALOPRODAJI

Programi vjernosti često su dio opsežne strategije odnosa s kupcima i predstavljaju dobar način za identifikaciju kupaca, koji donose veću vrijednost od drugih, kao i zadržavanje istih. Osnovni cilj rada je prikazati utjecaj programa vjernosti u maloprodaji na zadovoljstvo potrošača. Provedbom anketnog istraživanja provjeravalo se na koji način potrošači iskazuju zadovoljstvo programima vjernosti u maloprodaji. Temeljem dobivenih rezultata (N =53) utvrđeno je da program vjernosti nije presudan čimbenik, dok su drugi čimbenici kao što su asortiman proizvoda, cijena, lokacija prodavaonice i odnos prema kupcu – članu programa vjernosti pokazali se kao najrelevantniji za zadovoljstvo potrošača.

zadovoljstvo ; potrošači ; programi vjernosti

nije evidentirano

engleski

ZADOVOLJSTVO KUPACA PROGRAMIMA VJERNOSTI U MALOPRODAJI

nije evidentirano

zadovoljstvo ; potrošači ; programi vjernosti

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (2)

2017.

147-159

objavljeno

1849-8469

1849-921X

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice