Metamedij kao umjetničko djelo (CROSBI ID 783931)
Druge vrste radova | ostali članci/prilozi
Podaci o odgovornosti
Purgar, Krešimir
hrvatski
Metamedij kao umjetničko djelo
Ontologijsko utemeljenje rada Black Raw Memory valja potražiti između meta-medija i metaslike, tj. između radikalnog razotkrivanja prirode medija na jednoj strani i društvene konotiranosti pojedinačnih simbola od kojih se rad sastoji (pisaći stroj, magnetofon, kutije itd.) na drugoj. Dva crna objekta ne otkrivaju niti jednu dimenziju vlastite proizvedenosti, a ipak su auto-referencijalni jer ne postoji ništa vidljivo na samim objektima ili unutar njih što bi ih moglo strukturalno razotkriti. To što ih može razotkriti je nevidljivo promatraču, ali postoji, kao što je televizor vidljiv a televizija nevidljiva. Jedina dimenzija vlastite proizvedenosti koju ipak otkrivaju — crni omotač — jest posve apstraktne naravi. Međutim, za razliku od apstraktnih slika ili skulptura iza čije forme se krije čisti medij boje kao optičke činjenice ili medij kamena neopterećen društvenim aspektom metaslikovitosti, iza nepredmetne forme Crne sirove memorije nalaze se vitalni dijelovi materijalne povijesti i kulture zapadne civilizacije.
metamedij, apstrakcija, skulptura, Vladimir Frelih, W.J.T. Mitchell
nije evidentirano
engleski
Meta-medium as a Work of Art
nije evidentirano
meta-medium abstraction, sculpture, Vladimir Frelih, W.J.T. Mitchell
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Izložba Vladimira Freliha “Black Raw Memory”, Muzej na sovremenata umetnost, Skopje
2018.
nije evidentirano
objavljeno
978-9989-199-96-7