Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Boje poslovnih "svjetova" i usklađenost sa životnim vrijednostima generacije Y (CROSBI ID 259589)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jovanovski, Verica Boje poslovnih "svjetova" i usklađenost sa životnim vrijednostima generacije Y // Učenje za poduzetništvo, 3 (2013), 1; 129-139

Podaci o odgovornosti

Jovanovski, Verica

hrvatski

Boje poslovnih "svjetova" i usklađenost sa životnim vrijednostima generacije Y

Živimo u kaotičnom tranzicijskom razdoblju definiranom globalnom konkurencijom, neobuzdanim promjenama, brzim protokom informacija i povećanju složenosti poslova. Tempo promjena postao je toliko brz da su one tvrtke koje su se uspjele prilagoditi postale dominantne i označile posve novu eru poslovanja. Poslovanje se trenutno hvata u koštac s nastalim promjenama koje se odnose na neštasicu potrebnih vještina i stvaranje učinkovite radne snage. Radikalne promjene znače suočavanje organizacija sa pitanjima poput granice između rada i obiteljskog života, jačanje kontrole i mjerenje produktivnosti te nadzor učinkovitosti, važnost društvenog kapitala i njegov utjecaj na poslovni uspjeh. Organizacije koje će zaživjeti u budućnosti podjeljene su u svjetove (PwC).: - Plavi svijet - velike korporacije smještene u malim zemljama koje preuzimaju važnu ulogu u društvu (globalno gospodarstvo), - Narančasti svijet - specijalizirana zanimanja i stvaranje suradničkih mreža (inovacije i fleksibilnost poduzeća), - Zeleni svijet - ekološki programi koji utječu na promjene u poslovnim strategijama (svijest o kvaliteti). Generacija Y ulazi u svijet rada neopterećena konvencionalnim normama, razmišljaju na drugačiji način, imaju više smisla za poduzetništvo i neusporedivo su nezavisniji. Na promjene reagiraju različito i mogu imati planove koji se ne uklapaju uvijek u planove poslodavaca. Za svakog poslodavca izazov je prepoznati takve zaposlenike i uskladiti njihove vrijednosti i ambicije sa ciljevima i strategijom tvrtke.

Generacija Y, svijet, promjena, konkurencija, poslodavac, organizacija

nije evidentirano

engleski

Colours of business "World's" and compatibility with the lifetime value of Generation Y

nije evidentirano

Generation Y, the world, changes, competition, employer, organizations

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (1)

2013.

129-139

objavljeno

1848-1264

1849-6601

Povezanost rada

Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti