Kako se rađa riječ? ‒ tvorba imena tvrtki i robnih marki (CROSBI ID 62935)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Šakić, Ana ; Mikić Čolić, Ana
hrvatski
Kako se rađa riječ? ‒ tvorba imena tvrtki i robnih marki
Svaka tvrtka i robna marka teži, stvarajući ime, biti što kreativnija, domišljatija i dopadljivija korisnicima, odnosno kupcima. Tvorba imena tako predstavlja nastanak nove riječi u jeziku, a tim procesima bavi se jezikoslovna disciplina tvorba riječi. U ovome radu s tvorbenog stajališta analiziraju se imena tvrtki i robnih marki. Korpus imena preuzet je iz Sudskog registra Ministarstva pravosuđa Republike Hrvatske te prikupljen internetskim pretraživanjem. Prikupljeni korpus imena analiziran je s obzirom na tvorbene načine koji su aktivirani pri njihovu nastanku ‒ izvođenje i slaganje, stapanje, skraćivanje te semantičku tvorbu. Analizom se želi utvrditi koji su plodni tvorbeni obrasci i tvorbeni formanti u nastanku takvih imena, potom aktiviraju li se češće domaći ili strani tvorbeni obrasci te slijedi li tvorba imena tvrtki i robnih marki tvorbene trendove koji su inače obilježje hrvatske tvorbe riječi.
tvorba riječi, stapanje, semantička tvorba, imena tvrtki, imena robnih marki
nije evidentirano
engleski
How is a word born? ‒ the formation of company and brand names
nije evidentirano
word formation, blending, semantic formation, company names, brand names
nije evidentirano
Podaci o prilogu
117-126.
objavljeno
Podaci o knjizi
Gramatikom kroz onomastiku
Glušac, Maja ; Mikić Čolić, Ana
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2019.
978-953-314-114-5