Sanitarno-higijenski uvjeti u školi i kvaliteta nastave u primarnom obrazovanju (CROSBI ID 424935)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Tolić, Eda
Bogut, Irella
Popović, Željko
hrvatski
Sanitarno-higijenski uvjeti u školi i kvaliteta nastave u primarnom obrazovanju
Higijena je sastavni dio života svakoga čovjeka. O higijenskim uvjetima u kojima živi ovisi uspjeh, ali i zdravlje svakoga čovjeka. Kako bi se održavale higijenske navike, a time popravilo zdravstveno stanje čovječanstva, svakoga je čovjeka potrebo educirati i usmjeravati od najranije dobi. Razredna je nastava idealna za usađivanje osnovnih higijenskih navika učenicima. Idealno je vrijeme za učiti djecu kroz igru kako se obavlja koja radnja (vezana uz higijenu). Najvažnije je da učitelj učenicima objasni koje su posljedice neprovođenja higijenskih navika kako bi učenici shvatili zašto rade određene radnje. Također je bitno učenicima ukazati na njihova prava, ali i sanitarne uvjete koje svaka škola treba ispunjavati. Svrha moga diplomskog rada bila je istražiti sanitarno-higijenske uvjete prostorija u kojima učenici borave, ali i provode li oni redovitu higijenu. Odgovore na to pitanje dobila sam pomoću anketa kojima sam ispitala učenike na razini selo-grad, ali i na razini spola. Ispitano je ukupno 53 učenika, a iz rezultata sam zaključila da je potrebno više educirati stanovništvo o uvjetima koje ustanove trebaju ispunjavati kako bi učenici mogli kritički promišljati o sanitarno-higijenskim uvjetima prostorija u kojima borave, ali i kako bi se kvaliteta nastave u primarnom obrazovanju dovela na višu razinu. Na taj način će se poboljšati zdravstveno stanje ukupnog stanovništva, ali će se i umanjiti prisutnost zaraznih bolesti.
higijena, učenik, bolest
nije evidentirano
engleski
Sanitary-hygienic conditions in school and quality of teaching in primary education
nije evidentirano
hygiene, student, diseases
nije evidentirano
Podaci o izdanju
94
14.07.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek