Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje socioemocionalne kompetentnosti u waldorfskom vrtiću (CROSBI ID 424930)

Ocjenski rad | diplomski rad

Golem, Maja Poticanje socioemocionalne kompetentnosti u waldorfskom vrtiću / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2016

Podaci o odgovornosti

Golem, Maja

Koludrović, Morana

hrvatski

Poticanje socioemocionalne kompetentnosti u waldorfskom vrtiću

Socioemocionalni razvoj nužan je za normalno funkcioniranje pojedinca unutar društvene zajednice. Waldorfska pedagogija je specifična upravo po svom njegovanju tjelesnih, duhovnih i duševnih potreba djeteta. Stoga je glavni cilj ovoga istraživanja bio metodom intervjua ispitati odgajateljice u waldorfskom vrtiću na koje načine potiču socioemocionalnu kompetentnost djece te kako poimaju problematiku socioemocionalne kompetentnosti općenito. U istraživanju je sudjelovalo sedam odgajateljica koje su intervjuirane polustrukturiranim intervjuom sastavljenim od osamnaest pitanja. Rezultati istraživanja su pokazali kako waldorfska predškolska pedagogija zaista njeguje razne načine poticanja socioemocionalne kompetentnosti. Načini poticanja socioemocionalne kompetentnosi temelje se na glavnim načelima waldorfske pedagogije, a to su: odgajatelj kao uzor djeci, ritam i ponavljanje u organizaciji aktivnosti u vrtiću i njegovanje zahvalnosti prema okolini. Također, waldorfska pedagogija prije sve njeguje prirodan razvoj djeteta u skladu sa njegovim individualnim razvojnim potrebama.

socioemocionalna kompetentnost, emocije, empatija, waldorfska pedagogija, okruženje, ritam, igra, odgajatelj

nije evidentirano

engleski

Encouraging socioemotional competence in Waldorf preschool education

nije evidentirano

socioemotional competence, emotions, empathy, Waldorf pedagogy, environment, rhythm, play, educator

nije evidentirano

Podaci o izdanju

93

20.12.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

nije evidentirano