Poticanje socioemocionalne kompetentnosti u waldorfskom vrtiću (CROSBI ID 424930)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Golem, Maja
Koludrović, Morana
hrvatski
Poticanje socioemocionalne kompetentnosti u waldorfskom vrtiću
Socioemocionalni razvoj nužan je za normalno funkcioniranje pojedinca unutar društvene zajednice. Waldorfska pedagogija je specifična upravo po svom njegovanju tjelesnih, duhovnih i duševnih potreba djeteta. Stoga je glavni cilj ovoga istraživanja bio metodom intervjua ispitati odgajateljice u waldorfskom vrtiću na koje načine potiču socioemocionalnu kompetentnost djece te kako poimaju problematiku socioemocionalne kompetentnosti općenito. U istraživanju je sudjelovalo sedam odgajateljica koje su intervjuirane polustrukturiranim intervjuom sastavljenim od osamnaest pitanja. Rezultati istraživanja su pokazali kako waldorfska predškolska pedagogija zaista njeguje razne načine poticanja socioemocionalne kompetentnosti. Načini poticanja socioemocionalne kompetentnosi temelje se na glavnim načelima waldorfske pedagogije, a to su: odgajatelj kao uzor djeci, ritam i ponavljanje u organizaciji aktivnosti u vrtiću i njegovanje zahvalnosti prema okolini. Također, waldorfska pedagogija prije sve njeguje prirodan razvoj djeteta u skladu sa njegovim individualnim razvojnim potrebama.
socioemocionalna kompetentnost, emocije, empatija, waldorfska pedagogija, okruženje, ritam, igra, odgajatelj
nije evidentirano
engleski
Encouraging socioemotional competence in Waldorf preschool education
nije evidentirano
socioemotional competence, emotions, empathy, Waldorf pedagogy, environment, rhythm, play, educator
nije evidentirano
Podaci o izdanju
93
20.12.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split