Utjecaj komentara na recepciju medijskih sadržaja, ili – cijena online interakcije? (CROSBI ID 671850)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Dujić, Lidija ; Krznarić, Ivan
hrvatski
Utjecaj komentara na recepciju medijskih sadržaja, ili – cijena online interakcije?
Na recentnim primjerima iz hrvatskih online medija u radu se istražuje interakcija konzumenata i kreatora medijskih sadržaja, odnosno – njezine posljedice ne samo na temeljne novinarske alate nego i na (ne)održivost standarda profesionalnoga novinarstva uopće. Zanimaju nas različiti aspekti (socijalni, kulturološki, medijski) zbog kojih je jedna od ishodišnih prednosti online medija doživjela tako snažnu inverziju, zatim uloga i podrška koju takvom novinarstvu pružaju društvene mreže te zaključno stvarni razmjeri tzv. govora mržnje, mizoginog diskursa i profesionalnoga diskvalificiranja novinara i redakcija koje distribuiraju takve medijske sadržaja.
govor mržnje, sloboda govora, komentari, Index.hr, Dnevno.hr
nije evidentirano
engleski
Impact of comments on the reception of media content, or the price of online interaction?
nije evidentirano
hate speech, freedom of speech, comments, Index.hr, Dnevno.hr
nije evidentirano
Podaci o prilogu
43-43.
2018.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-7809-76-8
Podaci o matičnoj publikaciji
Konvergencija kulture: mediji kao kulturni sustavi
Kolar, Mario ; Tkalec, Gordana ; Rosanda Žigo, Iva
Koprivnica: Sveučilište Sjever
Podaci o skupu
2. međunarodni interdisciplinarni znanstveni skup - Znanstveni susreti na Sjeveru Konvergencija kulture: mediji kao kulturni sustavi
predavanje
23.11.2018-24.11.2018
Koprivnica, Hrvatska