ORGANIZACIJA PRIJEVOZA ROBE ŽELJEZNICOM – STUDIJA SLUČAJA: ŠIBENIK LUKA – KUTINA (CROSBI ID 259476)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Abramović, Borna ; Lučić, Mate
hrvatski
ORGANIZACIJA PRIJEVOZA ROBE ŽELJEZNICOM – STUDIJA SLUČAJA: ŠIBENIK LUKA – KUTINA
Smjernice prometne politike za sveukupni prometni sektor kao i onaj dio prometne politike kojim se donose zakonodavne regulative za područje željezničkog prometa predstavljaju težnju za održivim i ekološki osviještenim prometnim sustavom s jedne strane i izravni utjecaj na organizaciju željezničkog sustava na području Europske unije s druge strane. Željeznički teretni prijevoz u cijelosti je liberaliziran na području zemalja Europske unije. Pomorski je promet masovni prijevoznik, a druga vrsta prometa koja mu može konkurirati jest željeznički promet. Kutinska Petrokemija d.d. za prijevoz svoje robe koristi obje vrste prometa. Na terminalima luke Šibenik obavlja se robna razmjena između tih dviju vrsta prometa. U radu bit će prikazani lučki terminali i utovarno-istovarna mjesta u Petrokemiji. Prijevoznu uslugu željeznicom obavlja HŽ Cargo d.o.o., vodeći prijevoznik u Republici Hrvatskoj. U radu prikazani su konkretni izračuni i iznosi prevoznine i pristojbe za željezničke usluge za vlak koji vozi na relaciji Šibenik Luka – Kutina i obratno.
prijevoz robe, luka Šibenik, Petrokemija d.d., prevoznina, pristojba
nije evidentirano
engleski
ORGANIZATION OF GOODS TRANSPORT BY RAIL– CASE STUDY: THE PORT OF ŠIBENIK– KUTINA
nije evidentirano
freight transport, port of Šibenik, Petrokemija d.d., tarrifs, infrastructure charges
nije evidentirano
Podaci o izdanju
17 (4)
2018.
19-28
objavljeno
1333-7971