Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Doživljajna pedagogija u kontekstu odgoja i obrazovanja talentiranih i darovitih učenika (CROSBI ID 62907)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Vican, Dijana Doživljajna pedagogija u kontekstu odgoja i obrazovanja talentiranih i darovitih učenika // Odgoj i obrazovanje darovitih učenika: suvremene pedagogijske implikacije / Radeka, Igor (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2018. str. 9-33

Podaci o odgovornosti

Vican, Dijana

hrvatski

Doživljajna pedagogija u kontekstu odgoja i obrazovanja talentiranih i darovitih učenika

U poglavlju se detaljno i studiozno objašnjava pedagoško-didaktički koncept doživljajne pedagogije od nastanka do današnje primjene koncepta u formalnom i neformalnom odgoju i obrazovanju diljem svijeta. Navode se sve specifičnosti doživljajne pedagogije, posebice u kontekstu rada s talentiranom djecom i učenicima. U suvremenim promjenama odgoja i obrazovanja doživljajna pedagogija predstavlja učenje i poučavanje stjecanjem neposrednog iskustva u stvarnim situacijama u kojima učenikov razvoj uključuje istovremeno kognitivno, emocionalno i voljno područje, uključujući korištenje svih osjetila, te djelotvorne socijalizacijske učinke. Budući da je naglasak doživljajne pedagogije na učenikovom osobnom subjektivnom doživljaju tijekom cijelog procesa učenja, prakticiranje koncepta je korisno u identificiranju talentiranih i darovitih učenika. Pedagoške implikacije doživljajne pedagogije zanimljive su u sadržajnoj analizi povezivanja suvremenih znanstvenih saznanja i praktičnog rada u školi i izvanškolskim aktivnostima, posebnim očekivanjima od učitelja i nastavnika u primjeni koncepta doživljajne pedagogije, njihovih umijeća pri korištenju iskustvenog učenja u odgojno-obrazovnom radu u formalnom i neformalnom odgoju i obrazovanju. Autorica objašnjava prednosti doživljajne pedagogije u formalnom i neformalnom odgoju i obrazovanju, ali i probleme s kojima se učitelji i nastavnici mogu suočiti u primjeni koncepta doživljajne pedagogije u hrvatskom odgojno- obrazovnom sustavu. S obzirom na nova istraživanja o talentiranim i darovitim učenicima, rad je poticajan za odgojitelje, učitelje, nastavnike i stručne suradnike i propitivanje koncepta u vlastitoj praksi.

doživljajna pedagogija ; učenje temeljeno na životnom iskustvu ; učenje temeljeno na iskustvu ; talentirani i daroviti učenici ; izvanškolska aktivnost

nije evidentirano

engleski

Experiential Pedagogy in the Context of Education for Gifted and Talented Students

nije evidentirano

experiential pedagogy ; learning based on life experience ; learning based on experience ; talented and gifted students ; outdoor education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

9-33.

objavljeno

Podaci o knjizi

Odgoj i obrazovanje darovitih učenika: suvremene pedagogijske implikacije

Radeka, Igor

Zadar: Sveučilište u Zadru

2018.

978-953-331-222-1

Povezanost rada

Povezane osobe




nije evidentirano