Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj Opće uredbe o zaštiti podataka na marketinške aktivnosti banaka (CROSBI ID 671809)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Dvorski Lacković, Ivana ; Kovšca, Vladimir ; Lacković Vincek, Zrinka Utjecaj Opće uredbe o zaštiti podataka na marketinške aktivnosti banaka // Book of Papers 3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018) / Dobrinić, Dammir (ur.). Varaždin, 2018. str. 205-212

Podaci o odgovornosti

Dvorski Lacković, Ivana ; Kovšca, Vladimir ; Lacković Vincek, Zrinka

hrvatski

Utjecaj Opće uredbe o zaštiti podataka na marketinške aktivnosti banaka

Opća uredba o zaštiti podataka (General Data Protection Regulation – GDPR) utječe na sve segmente poslovanja banaka, ali upravo najveći utjecaj očituje se na marketing banaka, u smislu odnosa s klijentima, korištenja digitalnih tehnologija i društvenih medija te upravljanje reputacijskim rizikom. S obzirom na striktnost same Uredbe, vezanu uz potencijalnu penalizaciju strana koje se ne pridržavaju odredbi Uredbe, za banke je od ključne važnosti da adekvatno primjenjuju Uredbu. Njena implementacija i primjena iziskuju ljudske i materijalne resurse, ali i prilagođavanje vlastitog poslovnog modela. Svrha je ovog rada primarno stručne prirode, a odnosi se na praktične aspekte implementacije odredbi Uredbe u bankarsko poslovanje, s posebnim naglaskom na marketinške aktivnosti. U prvom dijelu rada, uz uvodne postavke daje se i kratak pregled suvremenih marketinških trendova koji se koriste u bankarskom poslovanju. Drugi dio rada orijentiran je na iznošenje temeljnih pojmova i odrednica Opće uredbe o zaštiti podataka. U trećem dijelu rada tematizira se kako uskladiti poslovanje i marketinške aktivnosti na način da se zadovolje i regulatorne odredbe, ali i strateški ciljevi banaka. Na kraju rada prezentirani su zaključci i dan je popis literature.

Opća uredba o zaštiti podataka ; marketing ; banke

nije evidentirano

engleski

Influence of GDPR on banks' marketing activities

nije evidentirano

GDPR ; marketing ; banks

nije evidentirano

Podaci o prilogu

205-212.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Book of Papers 3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018)

Dobrinić, Dammir

Varaždin:

2459-7953

Podaci o skupu

3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018)

predavanje

12.10.2018-12.10.2018

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija