Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komunikacijske kompetencije odgojitelja (CROSBI ID 62886)

Prilog u knjizi | ostalo | međunarodna recenzija

Rogulj, Edita Komunikacijske kompetencije odgojitelja // Izazovi suradnje: Razvoj profesionalnih kompetencija odgajatelja za suradnju i partnerstvo s roditeljima / Benčec Nikolovski, Anita (ur.). Zagreb: Alfa, 2018. str. 111-144

Podaci o odgovornosti

Rogulj, Edita

hrvatski

Komunikacijske kompetencije odgojitelja

Odgojiteljski poziv složen je te zahtijeva interdisciplinarni pristup svim odgojno- obrazovnim područjima u vrtiću. Jedan od izazova s kojim se svakodnevno susreće odgojitelj svakako je komunikacija. Komunikacijske kompetencije kao važan segment tog procesa od odgojitelja očekuje spremnost na učenje s ciljem razvoja i unaprjeđivanja kompetencija. (Samo)refleksija nužan je proces kroz koji prolazi svaki odgojitelj u izgradnji vlastitih komunikacijskih kompetencija. Komunikacija je živa i promjenjiva, nikada statična, stoga odgojitelj učenjem proširuje i usavršava svoja znanja i vještine. Odgojitelj s razvijenim komunikacijskim kompetencijama može kvalitetno odgovoriti na zahtjeve koji se pojave u odgojno-obrazovnom procesu. Kvalitetna komunikacija osigurava razvoj suradničkog ili partnerskog odnosa s roditeljima.

Kompetencije, komunikacija, obitelj, odgojitelji, suradnja, partnerstvo

nije evidentirano

engleski

Communication Competencies of Teachers

nije evidentirano

Competences, communication, cooperation, ECEC teachers, family, partnerships

nije evidentirano

Podaci o prilogu

111-144.

objavljeno

Podaci o knjizi

Izazovi suradnje: Razvoj profesionalnih kompetencija odgajatelja za suradnju i partnerstvo s roditeljima

Benčec Nikolovski, Anita

Zagreb: Alfa

2018.

978-953-297-972-5

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Pedagogija