Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Model traganja – dijagnostička tehnika inteligentnih tutorskih sustava (CROSBI ID 486593)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Amižić, Ani ; Stankov, Slavomir ; Rosić, Marko Model traganja – dijagnostička tehnika inteligentnih tutorskih sustava // XXV. Jubilarni međunarodni skup (MIPRO 2002) : Računala u obrazovanju : zbornik radova / Čičin-Šain, M. ; Dragojlović, V ; Sunde, V et al. (ur.). Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2002. str. 101-106-106

Podaci o odgovornosti

Amižić, Ani ; Stankov, Slavomir ; Rosić, Marko

hrvatski

Model traganja – dijagnostička tehnika inteligentnih tutorskih sustava

Obrazovni sustav je zajednica u kojoj u procesu učenja i poučavanja sudjeluju učenici i učitelji. Inteligentni tutorski sustavi (ITS) su računalni sustavi namjenjeni potpori i poboljšanju procesa učenja i poučavanja u odabranom područnom znanju. Tutor - Expert System (TEx-Sys) je hipermedijska autorska ljuska koja se razvija na Zavodu za informatiku Fakulteta prirodoslovno-matematičkih zanosti i odgojnih područja Sveučilišta u Splitu, a služi za izgradnju inteligentnih tutorskih sustava. &laquo ; Živi&raquo ; učitelji kod ispitivanja učenika promatraju redoslijed učenikovih akcija pri odgovaranju (npr. učenik pogriješi, pa se sam ispravi i odgovori točno), zatim pamte broj i vrstu učenikovih pogreški, te broj pitanja ili neke druge vrste pomoći koja se koristila da bi pomakla učenika iz &laquo ; mrtve točke&raquo ; . Na osnovi ovakvih informacija učitelji ocjenjuju učenikovo znanje. U vezi s tim tutorski sustav koji promatra samo krajnji rezultat tj. odgovor učenika, ne može pravedno i potpuno ispravno ocijeniti njegovo znanje. Odlučili smo nadopuniti sustav ocjenjivanja praćenjem (eng. tracing) ovakvih situacija koristeći dijagnostičku tehniku model traganja (eng. model tracing). Ovisno o broju pojavljivanja određenih situacija kao i završnog stanja, sustav generira ocjenu i preporuku za daljni rad te pruža učeniku pomoć kada procijeni da mu je ta pomoć potrebna. Programski modul PomoćČvor temelj je strategije razrješavanja učenikovih pogrešaka. Sustav koji traži od učenika doslovno pamćenje pojmova neprecizno ocjenjuje učenikovo znanje jer ne može ispitati viši stupanj znanja, a to je razumjevanje pojmova, već samo doslovnu reprodukciju područnog znanja. Ponekad učenik daje točan odgovor, ali ga izražava na drugi način.

inteligentni tutorski sustavi; modeliranje učenika; model traganja

nije evidentirano

engleski

Model tracing - diagnostic technique in an intelligent tutoring systems

nije evidentirano

intelligent tutoring systems; student modeling; model tracing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

101-106-106.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

XXV. Jubilarni međunarodni skup (MIPRO 2002) : Računala u obrazovanju : zbornik radova

Čičin-Šain, M. ; Dragojlović, V ; Sunde, V ; Turčić-Prstačić, I.

Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO

Podaci o skupu

Računala u obrazovanju

predavanje

20.05.2002-24.05.2002

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija