Elementi uređenja prodavaonice u konceptu brze mode i modnog odijevanja (CROSBI ID 62861)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Renko, Sanda ; Perlić, Ana
hrvatski
Elementi uređenja prodavaonice u konceptu brze mode i modnog odijevanja
Koncept brze mode uvelike je promijenio svjetsku modnu industriju. Taj naizgled malen, ali krucijalan pomak u shvaćanju mode kao poslovne strategije doveo je do jedne od najuspješnijih industrija svijeta koja svoj značaj ne gleda samo u ostvarenoj dobiti nego i u utjecaju koju je ostavila na cijelo društvo. Budući da prodavaonice brze mode nude vrlo sličan asortiman po približno jednakim cijenama, pozicionirajući se jedna od druge, u svrhu diferencijacije one moraju uložiti značajne prodajne i komunikacijske napore.
brza moda, unutrašnje uređenje
nije evidentirano
engleski
The Elements of Fast Fashion Interior Design
nije evidentirano
fast fashion, interior design
nije evidentirano
Podaci o prilogu
201-221.
objavljeno
Podaci o knjizi
Konstrukcija i modno odijevanje s osvrtom na suvremenu maloprodaju
Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći ; Firšt Rogale, Snježana
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2018.
978-953-7105-68-6