Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 979331

Marketinška efikasnost reklamnih poruka na osobnim i institucionalnim Facebook profilima


Štetner, Dominik
Marketinška efikasnost reklamnih poruka na osobnim i institucionalnim Facebook profilima 2013., diplomski rad, diplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb


Naslov
Marketinška efikasnost reklamnih poruka na osobnim i institucionalnim Facebook profilima
(Marketing efficiency of advertisements on personal and institutional Facebook profiles)

Autori
Štetner, Dominik

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Mjesto
Zagreb

Datum
24.09

Godina
2013

Stranica
41

Mentor
Jandrić, Petar

Ključne riječi
Marketing ; Facebook

Sažetak
Ovaj završni rad istražuje marketinšku efikasnost reklamnih poruka na osobnom i institucionalnom Facebook profilu putem matematičkih metoda analize društvenih mreža (social network analysis). U prvom djelu rada je pregled teoriskih dostignuća relevantnih za područje istraživanja i shvaćanje osnovnih pojmova vezanih za analizu društvenih mreža. Drugi dio rada prikazuje metodologiju prikupljanja i analiziranja podataka potrebnih za istraživanje. U trećem dijelu je objašnjena metodologija istraživanja sa identifikacijom ograničenja i dobiveni razultati. Četvrti dio rada je analiza prikupljenih podataka i diskusija rezultata vezanih za marketinšku efikasnost odnosno usporedba osobnih i isntitucijskih profila.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Tehničko veleučilište u Zagrebu