Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinška efikasnost reklamnih poruka na osobnim i institucionalnim Facebook profilima (CROSBI ID 424821)

Ocjenski rad | diplomski rad

Štetner, Dominik Marketinška efikasnost reklamnih poruka na osobnim i institucionalnim Facebook profilima / Jandrić, Petar (mentor); Zagreb, Tehničko veleučilište u Zagrebu, . 2013

Podaci o odgovornosti

Štetner, Dominik

Jandrić, Petar

hrvatski

Marketinška efikasnost reklamnih poruka na osobnim i institucionalnim Facebook profilima

Ovaj završni rad istražuje marketinšku efikasnost reklamnih poruka na osobnom i institucionalnom Facebook profilu putem matematičkih metoda analize društvenih mreža (social network analysis). U prvom djelu rada je pregled teoriskih dostignuća relevantnih za područje istraživanja i shvaćanje osnovnih pojmova vezanih za analizu društvenih mreža. Drugi dio rada prikazuje metodologiju prikupljanja i analiziranja podataka potrebnih za istraživanje. U trećem dijelu je objašnjena metodologija istraživanja sa identifikacijom ograničenja i dobiveni razultati. Četvrti dio rada je analiza prikupljenih podataka i diskusija rezultata vezanih za marketinšku efikasnost odnosno usporedba osobnih i isntitucijskih profila.

marketing ; Facebook

nije evidentirano

engleski

Marketing efficiency of advertisements on personal and institutional Facebook profiles

nije evidentirano

marketing ; Facebook

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41

24.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Tehničko veleučilište u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti