Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing na društvenim mrežama (CROSBI ID 424816)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mladin, Lana Marketing na društvenim mrežama / Jandrić, Petar (mentor); Zagreb, Tehničko veleučilište u Zagrebu, . 2015

Podaci o odgovornosti

Mladin, Lana

Jandrić, Petar

hrvatski

Marketing na društvenim mrežama

Ovaj rad usmjeren je na formiranje internet identiteta trgovine odjećom „Marija“ koristeći marketing društvenih medija. Budući da je to obrt mojih roditelja koji do sada nije bio marketinški prisutan na internetu, osim znanstvenog ovaj rad ima i emotivan cilj – sa što manje utrošenih materijalnih sredstava i iskorištavanjem isključivo intelektualnog potencijala i besplatnih internetskih servisa učiniti obiteljski obrt internetski prisutnim.

društvene mreže ; marketing

nije evidentirano

engleski

Marketing on social networks

nije evidentirano

social networks ; marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41

05.03.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Tehničko veleučilište u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti