Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 979323

Marketing na društvenim mrežama


Mladin, Lana
Marketing na društvenim mrežama 2015., diplomski rad, diplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb


Naslov
Marketing na društvenim mrežama
(Marketing on social networks)

Autori
Mladin, Lana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Mjesto
Zagreb

Datum
05.03

Godina
2015

Stranica
41

Mentor
Jandrić, Petar

Ključne riječi
Društvene mreže ; marketing
(Social networks ; marketing)

Sažetak
Ovaj rad usmjeren je na formiranje internet identiteta trgovine odjećom „Marija“ koristeći marketing društvenih medija. Budući da je to obrt mojih roditelja koji do sada nije bio marketinški prisutan na internetu, osim znanstvenog ovaj rad ima i emotivan cilj – sa što manje utrošenih materijalnih sredstava i iskorištavanjem isključivo intelektualnog potencijala i besplatnih internetskih servisa učiniti obiteljski obrt internetski prisutnim.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Tehničko veleučilište u Zagrebu