izvor podataka: crosbi
!
Marketing na društvenim mrežama (CROSBI ID 424816)
Ocjenski rad | diplomski rad
Mladin, Lana
Marketing na društvenim mrežama / Jandrić, Petar (mentor);
Zagreb, Tehničko veleučilište u Zagrebu, . 2015
Podaci o odgovornosti
Mladin, Lana
Jandrić, Petar
hrvatski
Marketing na društvenim mrežama
Ovaj rad usmjeren je na formiranje internet identiteta trgovine odjećom „Marija“ koristeći marketing društvenih medija. Budući da je to obrt mojih roditelja koji do sada nije bio marketinški prisutan na internetu, osim znanstvenog ovaj rad ima i emotivan cilj – sa što manje utrošenih materijalnih sredstava i iskorištavanjem isključivo intelektualnog potencijala i besplatnih internetskih servisa učiniti obiteljski obrt internetski prisutnim.
društvene mreže ; marketing
nije evidentirano
engleski
Marketing on social networks
nije evidentirano
social networks ; marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
41
05.03.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Tehničko veleučilište u Zagrebu
Zagreb
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove