Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 979317

Unapređenje visokoškolske nastave primjenom informacijske tehnologije: studija slučaja


Bajić, Milan
Unapređenje visokoškolske nastave primjenom informacijske tehnologije: studija slučaja 2015., diplomski rad, diplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb


Naslov
Unapređenje visokoškolske nastave primjenom informacijske tehnologije: studija slučaja
(Improvement in HE teaching through IT: case study)

Autori
Bajić, Milan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Mjesto
Zagreb

Datum
29.06

Godina
2015

Stranica
89

Mentor
Jandrić, Petar

Ključne riječi
Visokoškolsko obrazovanje ; ICT ; studija slučaja
(Higher education ; ICT ; case study)

Sažetak
Rad analizira korištenje informacijskih tehnologija u radu visokoškolskih institucija primjenom metode studije slučaja na primjeru Tehničkog veleučilišta u Zagrebu. Rad se sastoji od tri osnovna dijela: istraživanja povijesnog konteksta, istraživanja trenutnog stanja, te identifikacije mogućih smjerova razvoja. U prvom dijelu, rad istražuje općeniti povijesni kontekst uporabe informacijskih tehnologija na inozemnim i domaćim visokoškolskim institucijama. Istraživanje povezuje povijesni kontekst uporabe informacijskih tehnologija na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu sa trenutnim stanjem korištenja informacijskih tehnologija u nastavnom i nenastavnom radu. Potom rad povezuje rezultate istraživanja prošlosti i sadašnjosti sa smjernicama Europske unije i primjerima najbolje prakse iz zemlje i inozemstva. Na taj način, rad identificira moguće pristupe unapređenju visokoškolske prakse putem korištenja informacijskih tehnologija, te ukratko analizira osnovne prednosti i mane identificiranih pristupa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Autor s matičnim brojem:
Milan Bajić, (202401)