Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 979315

Uloga Facebooka u osnovnoškolskom obrazovanju


Mučnjak; Goran
Uloga Facebooka u osnovnoškolskom obrazovanju 2015., diplomski rad, diplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb


Naslov
Uloga Facebooka u osnovnoškolskom obrazovanju
(Facebook in primary education)

Autori
Mučnjak ; Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Mjesto
Zagreb

Datum
05.11

Godina
2015

Stranica
52

Mentor
Jandrić, Petar

Ključne riječi
Facebook ; osnovno obrazovanje
(Facebook ; primary education)

Sažetak
Ovaj rad analizira prednosti i nedostatke učenja putem Web 2.0 aplikacije / društvene mreže Facebook. Budući da velik broj učenika sedmih i osmih razreda svakodnevno koristi Facebook, uz suglasnost roditelja ovaj rad koristi Facebook u edukativne svrhe. Temeljeno na stvarnom iskustvu učenja putem Facebooka i povratnim informacijama učenika koji su sudjelovali u virtualnom učenju tijekom školske godine 2014./2015., u ovom radu promišlja se o budućim mogućnostima učenja putem Facebooka, ali i o mogućim preprekama i nedostacima takvog načina učenja. Uvođenjem Facebooka u nastavu osnovne škole uvodi se vrlo specifična metoda učenja koja je poznata u nekim zapadnoeuropskim školama, ali je vrlo rijetka u hrvatskim školama. Projekt učenja putem Facebook grupe proveo se tijekom školske godine 2014./2015. u 7. razredu Osnovne škole Dobriše Cesarića u Zagrebu. Na kraju rada prikazani su rezultati projekta koji su poslužili kao temelj za diskusiju ovog diplomskog rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Autor s matičnim brojem:
Petar Goran, (13906)