POTENCIJAL KOLABORATIVNOG UČENJA ZA POBOLJŠANJE NASTAVE U VISOKOM OBRAZOVANJU (CROSBI ID 424811)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Osterman, Petar
Jandrić, Petar
hrvatski
POTENCIJAL KOLABORATIVNOG UČENJA ZA POBOLJŠANJE NASTAVE U VISOKOM OBRAZOVANJU
Pojavom novih tehnologija u visoko obrazovnim institucijama, pojavio se i potencijal za promjenom obrazovne prakse u smjeru kolaborativnog učenja. Ipak takva promjena zahtjeva preispitivanje temelja i ciljeva prevladavajuće kulture učenja. U radu će se pokazati teoretska pozadina kolaborativnog učenja, te kako je informatička revolucija utjecala na prijelaz sa teoretskog kolaborativnog učenja na CSCL model. U nastavku je dan kratki pregled faza koje su potrebne za implementaciju CSCL-a, te koji su izazovi i promjene u obrazovnom procesu i u studentskom pristupu obrazovanju, načini na koje ih se može poticati kako bi se odmaknuli od individualnog pristupa učenju i prihvatili kolaborativne vještine, koje potiču kritičko razmišljanje. Na kraju rada su prikazane Moodle aktivnosti koje omogućavaju kolaborativnu nastavu unutar tog sustava.
kolaborativno učenje ; visoko obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Collaborative learning in higher education
nije evidentirano
collaborative learning ; Higher education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
05.11.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Tehničko veleučilište u Zagrebu
Zagreb