Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

POTENCIJAL KOLABORATIVNOG UČENJA ZA POBOLJŠANJE NASTAVE U VISOKOM OBRAZOVANJU (CROSBI ID 424811)

Ocjenski rad | diplomski rad

Osterman, Petar POTENCIJAL KOLABORATIVNOG UČENJA ZA POBOLJŠANJE NASTAVE U VISOKOM OBRAZOVANJU / Jandrić, Petar (mentor); Zagreb, Tehničko veleučilište u Zagrebu, . 2015

Podaci o odgovornosti

Osterman, Petar

Jandrić, Petar

hrvatski

POTENCIJAL KOLABORATIVNOG UČENJA ZA POBOLJŠANJE NASTAVE U VISOKOM OBRAZOVANJU

Pojavom novih tehnologija u visoko obrazovnim institucijama, pojavio se i potencijal za promjenom obrazovne prakse u smjeru kolaborativnog učenja. Ipak takva promjena zahtjeva preispitivanje temelja i ciljeva prevladavajuće kulture učenja. U radu će se pokazati teoretska pozadina kolaborativnog učenja, te kako je informatička revolucija utjecala na prijelaz sa teoretskog kolaborativnog učenja na CSCL model. U nastavku je dan kratki pregled faza koje su potrebne za implementaciju CSCL-a, te koji su izazovi i promjene u obrazovnom procesu i u studentskom pristupu obrazovanju, načini na koje ih se može poticati kako bi se odmaknuli od individualnog pristupa učenju i prihvatili kolaborativne vještine, koje potiču kritičko razmišljanje. Na kraju rada su prikazane Moodle aktivnosti koje omogućavaju kolaborativnu nastavu unutar tog sustava.

kolaborativno učenje ; visoko obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Collaborative learning in higher education

nije evidentirano

collaborative learning ; Higher education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

05.11.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Tehničko veleučilište u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti