Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dobra marketinška strategija čini veliku razliku (CROSBI ID 259179)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Martinović, Maja Dobra marketinška strategija čini veliku razliku // In store (Zagreb), listopad 2015 (2015), 40; 20-21

Podaci o odgovornosti

Martinović, Maja

hrvatski

Dobra marketinška strategija čini veliku razliku

Pravo marketinško razmišljanje kreće od potreba kupaca i potražnje koju zadovoljavamo svojom ponudom, tj. od istraživanja kojim dolazimo do onoga što našim kupcima treba. Marketinško razmišljanje seže do holističkog pristupa u kojemu je jednako važno: strateško i taktičko razmišljanje, izgradnja međusobno zadovoljavajućih dugoročnih odnosa s ključnim kupcima i partnerima, interni marketing i suradnja svih funkcija i odjela, te ostvarenje prihoda od prodaje uz poštivanje etičkog, okolišnog, pravnog i društvenog konteksta i učinka.

marketinška strategija, holistički pristup

nije evidentirano

engleski

Good marketing strategy makes a big difference

nije evidentirano

marketing strategy, holistic approach

nije evidentirano

Podaci o izdanju

listopad 2015 (40)

2015.

20-21

objavljeno

1848-3577

Povezanost rada

Ekonomija