Dobra marketinška strategija čini veliku razliku (CROSBI ID 259179)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Martinović, Maja
hrvatski
Dobra marketinška strategija čini veliku razliku
Pravo marketinško razmišljanje kreće od potreba kupaca i potražnje koju zadovoljavamo svojom ponudom, tj. od istraživanja kojim dolazimo do onoga što našim kupcima treba. Marketinško razmišljanje seže do holističkog pristupa u kojemu je jednako važno: strateško i taktičko razmišljanje, izgradnja međusobno zadovoljavajućih dugoročnih odnosa s ključnim kupcima i partnerima, interni marketing i suradnja svih funkcija i odjela, te ostvarenje prihoda od prodaje uz poštivanje etičkog, okolišnog, pravnog i društvenog konteksta i učinka.
marketinška strategija, holistički pristup
nije evidentirano
engleski
Good marketing strategy makes a big difference
nije evidentirano
marketing strategy, holistic approach
nije evidentirano