Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 979012

Koautor (suradnik) Coauthor


Martinović, Maja
Koautor (suradnik) Coauthor // Leksikon marketinga / Previšić, Jozo (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet - Zagreb, 2011. str. 01-01


Naslov
Koautor (suradnik) Coauthor
(Marketing Lexicon)

Autori
Martinović, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Leksikon marketinga

Urednik/ci
Previšić, Jozo

Izdavač
Ekonomski fakultet - Zagreb

Grad
Zagreb

Godina
2011

Raspon stranica
01-01

ISBN
978-953-6025-39-8

Ključne riječi
Marketing

Sažetak
Leksikon marketinga jedinstven je i značajan projekt za marketinšku struku nastao kao produkt grupe autora predvođenih urednikom prof.dr.sc. Jozom Previšićem s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Leksikon je namijenjen svima čiji je profesionalni interes usmjeren na marketinške i poslovne aktivnosti, bez obzira na to je li riječ o proizvodnji, uslugama, konzaltingu ili upravljanju poslovanjem poduzeća. Knjiga je rezultat zajedničkih napora 96 autora. Kriterij za uključivanje autora bilo je bavljenje određenim područjem marketinga ili srodnim disciplinama. Poštovano je načelo da svaki pojam ima inicijale autora. U leksikonu je obrađeno 3.313 pojmova na 917 stranica. Osim užeg područja marketinga, uključeni su i važni pojmovi iz drugih disciplina koje danas imaju neprijepornu važnost za razvoj i uspješnu primjenu strategija marketinga (trgovine, trgovačkog prava, informacijske tehnologije, turizma, računovodstva i ekonomike). U prilog je uvršten englesko-hrvatski rječnik svih pojmova koji su u leksikonu obrađeni s hrvatskim nazivom. Izdavač Leksikona je Ekonomski fakultet Zagreb.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
M. Martinović je u Leksikonu marketinga sudjelovala sa 41 natuknicom.



POVEZANOST RADA


Ustanove
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Maja Martinović, (287025)