Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Koautor (suradnik) Coauthor (CROSBI ID 62839)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Martinović, Maja Koautor (suradnik) Coauthor // Leksikon marketinga / Previšić, Jozo (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 01-01

Podaci o odgovornosti

Martinović, Maja

hrvatski

Koautor (suradnik) Coauthor

Leksikon marketinga jedinstven je i značajan projekt za marketinšku struku nastao kao produkt grupe autora predvođenih urednikom prof.dr.sc. Jozom Previšićem s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Leksikon je namijenjen svima čiji je profesionalni interes usmjeren na marketinške i poslovne aktivnosti, bez obzira na to je li riječ o proizvodnji, uslugama, konzaltingu ili upravljanju poslovanjem poduzeća. Knjiga je rezultat zajedničkih napora 96 autora. Kriterij za uključivanje autora bilo je bavljenje određenim područjem marketinga ili srodnim disciplinama. Poštovano je načelo da svaki pojam ima inicijale autora. U leksikonu je obrađeno 3.313 pojmova na 917 stranica. Osim užeg područja marketinga, uključeni su i važni pojmovi iz drugih disciplina koje danas imaju neprijepornu važnost za razvoj i uspješnu primjenu strategija marketinga (trgovine, trgovačkog prava, informacijske tehnologije, turizma, računovodstva i ekonomike). U prilog je uvršten englesko-hrvatski rječnik svih pojmova koji su u leksikonu obrađeni s hrvatskim nazivom. Izdavač Leksikona je Ekonomski fakultet Zagreb.

marketing

M. Martinović je u Leksikonu marketinga sudjelovala sa 41 natuknicom.

engleski

Marketing Lexicon

nije evidentirano

marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

01-01.

objavljeno

Podaci o knjizi

Leksikon marketinga

Previšić, Jozo

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2011.

978-953-6025-39-8

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice