Koautor (suradnik) Coauthor (CROSBI ID 62839)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Martinović, Maja
hrvatski
Koautor (suradnik) Coauthor
Leksikon marketinga jedinstven je i značajan projekt za marketinšku struku nastao kao produkt grupe autora predvođenih urednikom prof.dr.sc. Jozom Previšićem s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Leksikon je namijenjen svima čiji je profesionalni interes usmjeren na marketinške i poslovne aktivnosti, bez obzira na to je li riječ o proizvodnji, uslugama, konzaltingu ili upravljanju poslovanjem poduzeća. Knjiga je rezultat zajedničkih napora 96 autora. Kriterij za uključivanje autora bilo je bavljenje određenim područjem marketinga ili srodnim disciplinama. Poštovano je načelo da svaki pojam ima inicijale autora. U leksikonu je obrađeno 3.313 pojmova na 917 stranica. Osim užeg područja marketinga, uključeni su i važni pojmovi iz drugih disciplina koje danas imaju neprijepornu važnost za razvoj i uspješnu primjenu strategija marketinga (trgovine, trgovačkog prava, informacijske tehnologije, turizma, računovodstva i ekonomike). U prilog je uvršten englesko-hrvatski rječnik svih pojmova koji su u leksikonu obrađeni s hrvatskim nazivom. Izdavač Leksikona je Ekonomski fakultet Zagreb.
marketing
M. Martinović je u Leksikonu marketinga sudjelovala sa 41 natuknicom.
engleski
Marketing Lexicon
nije evidentirano
marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
01-01.
objavljeno
Podaci o knjizi
Leksikon marketinga
Previšić, Jozo
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2011.
978-953-6025-39-8