Kina preuzima dominaciju nad globalnom industrijom video igrica (CROSBI ID 259064)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Lozić, Joško
hrvatski
Kina preuzima dominaciju nad globalnom industrijom video igrica
Cilj je ovog rada ukazati na fundamentalne promjene trendova na globalnom medijskom tržištu. Prema ostvarenim prihodima u posljednjih nekoliko godine, nisu se dogodile značajnije promjene unutar stare medijske industrije. U tom segmentu industrije, SAD su ostale vodeće medijsko tržište prema ostvarenim prihodima, a slijede tržišta Azije i Europe. Unutar industrije novih medija, a posebice video igara, tržište Azije i Pacifika preuzelo je primat prema ostvarenim prihodima u odnosu na ostala tržišta. Trend rasta prihoda od video igrica na azijskom tržištu izravno je utjecao na rast prihoda od video igara i na kineskom tržištu. Unutar industrije video igara, najveće prihode ostvaraju igrice za pametne telefone i tablete, a kao rezultat toga Kina je preuzela vodeće mjesto prema ostvarenim prihodima od tradicionalno najvećeg tržišta u SAD. Prihodi od video igrica na kineskom tržištu rastu iz godine u godinu po većoj stopi od porasta prihoda na tržištu SAD. U Europi, prihodi počinju stagnirati te se ne očekuje veći rast u narednim godinama.
globalno tržište video igrica, mobilne video igrice, transformacija tržišta
nije evidentirano
engleski
China takes over dominance on the global video game industry
nije evidentirano
global market of video games, mobile video games, market transformation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
6 (4)
2018.
220-227
objavljeno
1849-1995
2459-6302
10.19279/TVZ.PD.2018-6-4-03