Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 978745

Kina preuzima dominaciju nad globalnom industrijom video igrica


Lozić, Joško
Kina preuzima dominaciju nad globalnom industrijom video igrica // Polytechnic & Design, 6 (2018), 4; 220-227 doi:10.19279/TVZ.PD.2018-6-4-03 (domaća recenzija, pregledni rad, stručni)


CROSBI ID: 978745 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kina preuzima dominaciju nad globalnom industrijom video igrica
(China takes over dominance on the global video game industry)

Autori
Lozić, Joško

Izvornik
Polytechnic & Design (1849-1995) 6 (2018), 4; 220-227

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni

Ključne riječi
globalno tržište video igrica, mobilne video igrice, transformacija tržišta
(global market of video games, mobile video games, market transformation)

Sažetak
Cilj je ovog rada ukazati na fundamentalne promjene trendova na globalnom medijskom tržištu. Prema ostvarenim prihodima u posljednjih nekoliko godine, nisu se dogodile značajnije promjene unutar stare medijske industrije. U tom segmentu industrije, SAD su ostale vodeće medijsko tržište prema ostvarenim prihodima, a slijede tržišta Azije i Europe. Unutar industrije novih medija, a posebice video igara, tržište Azije i Pacifika preuzelo je primat prema ostvarenim prihodima u odnosu na ostala tržišta. Trend rasta prihoda od video igrica na azijskom tržištu izravno je utjecao na rast prihoda od video igara i na kineskom tržištu. Unutar industrije video igara, najveće prihode ostvaraju igrice za pametne telefone i tablete, a kao rezultat toga Kina je preuzela vodeće mjesto prema ostvarenim prihodima od tradicionalno najvećeg tržišta u SAD. Prihodi od video igrica na kineskom tržištu rastu iz godine u godinu po većoj stopi od porasta prihoda na tržištu SAD. U Europi, prihodi počinju stagnirati te se ne očekuje veći rast u narednim godinama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Joško Lozić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Lozić, Joško
Kina preuzima dominaciju nad globalnom industrijom video igrica // Polytechnic & Design, 6 (2018), 4; 220-227 doi:10.19279/TVZ.PD.2018-6-4-03 (domaća recenzija, pregledni rad, stručni)
Lozić, J. (2018) Kina preuzima dominaciju nad globalnom industrijom video igrica. Polytechnic & Design, 6 (4), 220-227 doi:10.19279/TVZ.PD.2018-6-4-03.
@article{article, author = {Lozi\'{c}, J.}, year = {2018}, pages = {220-227}, DOI = {10.19279/TVZ.PD.2018-6-4-03}, keywords = {globalno tr\v{z}i\v{s}te video igrica, mobilne video igrice, transformacija tr\v{z}i\v{s}ta}, journal = {Polytechnic and Design}, doi = {10.19279/TVZ.PD.2018-6-4-03}, volume = {6}, number = {4}, issn = {1849-1995}, title = {Kina preuzima dominaciju nad globalnom industrijom video igrica}, keyword = {globalno tr\v{z}i\v{s}te video igrica, mobilne video igrice, transformacija tr\v{z}i\v{s}ta} }
@article{article, author = {Lozi\'{c}, J.}, year = {2018}, pages = {220-227}, DOI = {10.19279/TVZ.PD.2018-6-4-03}, keywords = {global market of video games, mobile video games, market transformation}, journal = {Polytechnic and Design}, doi = {10.19279/TVZ.PD.2018-6-4-03}, volume = {6}, number = {4}, issn = {1849-1995}, title = {China takes over dominance on the global video game industry}, keyword = {global market of video games, mobile video games, market transformation} }

Citati





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font