Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Brendiranje otoka u svrhu jačanja lokalnih otočnih identiteta: studija slučaja Hvara/ Island branding as a tool for reinforcing local island identities: the case of Hvar (CROSBI ID 259032)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Matečić, Ingeborg ; Perinić Lewis, Ana Brendiranje otoka u svrhu jačanja lokalnih otočnih identiteta: studija slučaja Hvara/ Island branding as a tool for reinforcing local island identities: the case of Hvar / Island branding as a tool for reinforcing local island identities: the case of Hvar // Acta turistica, 30 (2018), 2; 155-184. doi: https://doi.org/10.22598/at/2018.30.2.155

Podaci o odgovornosti

Matečić, Ingeborg ; Perinić Lewis, Ana

hrvatski

Brendiranje otoka u svrhu jačanja lokalnih otočnih identiteta: studija slučaja Hvara/ Island branding as a tool for reinforcing local island identities: the case of Hvar

The paper sheds light on the relations between the main tourism hotspots and the peripheral areas on the island of Hvar by analysing the process of destination image formation through the past and present promotional activities. It critically analyses identities of island towns and villages in order to provide the basis for the first stage of the four-stage destination branding process. The study reviews the literature on tourism destination branding, branding of islands and adopts diachronic approach, historical method and descriptive analysis. The findings show that the image of the island is focused primarily on the town of Hvar. The island of Hvar has a fragmented destination image that is not based on actual and local island particularities. The authors propose branding as a tool for creating a coherent destination image built upon the island’s uniqueness and consequently reinforce local island identities in order to provide diverse tourism offer. /Radom se pojašnjavaju odnosi između glavnih otočnih turističkih središta i periferije otoka Hvara analizirajući proces kreiranja destinacijskog imidža putem prošlih i sadašnjih promotivnih aktivnosti. Kritički se analiziraju identiteti otočnih gradova i sela kako bi se pružila osnova za prvu od četiri faze procesa destinacijskog brendiranja. U radu se daje pregled literature u području brendiranja turističkih destinacija, brendiranja otoka te se koristi povijesni pristup kao i metoda te deskriptivna analiza u svrhu proučavanja promotivnih aktivnosti cijelog otoka i njegovih pet naselja. Rezultati istraživanja su pokazali da se imidž otoka temelji na imidžu grada Hvara. Otok Hvar posjeduje fragmentirani destinacijski imidž koji se ne temelji na stvarnim i lokalnim posebnostima. Autori predlažu brendiranje kao alat za stvaranje dosljednog destinacijskog imidža temeljenog na otočnoj jedinstvenosti i posljedično jačanju lokalnih otočnih identiteta u svrhu stvaranja raznovrsne turističke ponude./

brendiranje otoka, otočni identiteti, lokalni identiteti, promotivne aktivnosti, Hvar

nije evidentirano

engleski

Island branding as a tool for reinforcing local island identities: the case of Hvar

The paper sheds light on the relations between the main tourism hotspots and the peripheral areas on the island of Hvar by analysing the process of destination image formation through the past and present promotional activities. It critically analyses identities of island towns and villages in order to provide the basis for the first stage of the four-stage destination branding process. The study reviews the literature on tourism destination branding, branding of islands and adopts diachronic approach, historical method and descriptive analysis. The findings show that the image of the island is focused primarily on the town of Hvar. The island of Hvar has a fragmented destination image that is not based on actual and local island particularities. The authors propose branding as a tool for creating a coherent destination image built upon the island’s uniqueness and consequently reinforce local island identities in order to provide diverse tourism offer. /Radom se pojašnjavaju odnosi između glavnih otočnih turističkih središta i periferije otoka Hvara analizirajući proces kreiranja destinacijskog imidža putem prošlih i sadašnjih promotivnih aktivnosti. Kritički se analiziraju identiteti otočnih gradova i sela kako bi se pružila osnova za prvu od četiri faze procesa destinacijskog brendiranja. U radu se daje pregled literature u području brendiranja turističkih destinacija, brendiranja otoka te se koristi povijesni pristup kao i metoda te deskriptivna analiza u svrhu proučavanja promotivnih aktivnosti cijelog otoka i njegovih pet naselja. Rezultati istraživanja su pokazali da se imidž otoka temelji na imidžu grada Hvara. Otok Hvar posjeduje fragmentirani destinacijski imidž koji se ne temelji na stvarnim i lokalnim posebnostima. Autori predlažu brendiranje kao alat za stvaranje dosljednog destinacijskog imidža temeljenog na otočnoj jedinstvenosti i posljedično jačanju lokalnih otočnih identiteta u svrhu stvaranja raznovrsne turističke ponude./

island branding, island brand identity, local identity, promotional activities, Hvar

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

30 (2)

2018.

155-184

objavljeno

0353-4316

https://doi.org/10.22598/at/2018.30.2.155

Povezanost rada

Ekonomija, Etnologija i antropologija

Poveznice
Indeksiranost