Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Branding Strategy for Specialist Tourism Products (CROSBI ID 62822)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Šerić, Neven ; Perišić, Mate Branding Strategy for Specialist Tourism Products // Cruise Tourism and Society: A Socio-economic Perspective / Papathanassis, Alexis ; Luković, Tihomir ; Vogel, Michael (ur.). Berlin: Springer, 2012. str. 39-46 doi: 10.1007/978-3-642-32992-0

Podaci o odgovornosti

Šerić, Neven ; Perišić, Mate

engleski

Branding Strategy for Specialist Tourism Products

https://www.springer.com/gp/book/9783642329913

Branding, Strategy, Tourism, Products

Poglavlje u inozemnoj znanstvenoj knjizi eminentnog izdavača

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

39-46.

objavljeno

10.1007/978-3-642-32992-0

Podaci o knjizi

Cruise Tourism and Society: A Socio-economic Perspective

Papathanassis, Alexis ; Luković, Tihomir ; Vogel, Michael

Berlin: Springer

2012.

978-3-642-32991-3

Trošak objave rada u otvorenom pristupu

APC

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice