Marketinški splet u turizmu na primjeru LifeClass Terme Sveti Martin (CROSBI ID 62821)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Martinović, Maja ; Buljan , Saša
hrvatski
Marketinški splet u turizmu na primjeru LifeClass Terme Sveti Martin
Turistički marketing se ne ostvaruje samo na razini pojedinačnog poduzeća, nego i na regionalnoj i državnoj razini. Iz te činjenice proizlazi zaključak da se za postizanje dobrih rezultata i potpuno zadovoljavanje turističkih potreba treba ostvariti usklađeni miks marketinških napora svih nositelja turističkog marketinga. Nositelji marketinga u turizmu su svi koji sudjeluju svojim proizvodima i uslugama na turističkom tržištu te putem turističke potrošnje zadovoljavaju potrebe turista. To su turističke destinacije, izvangospodarske institucije, individualna gospodarska poduzeća te država i njene institucije.Međimurska županija ima bogatu kulturnu baštinu koja se očituje u brojnim dvorcima, sakralnim objektima, muzejima, objektima ruralne arhitekture, te jednom od najaktivnijih scena kulturnih aktivnosti u Hrvatskoj.Najsjevernija općina najsjevernije hrvatske županije je općina Sveti Martin na Muri, smještena u dolini između međimurskih gorica. Sveti Martin na Muri je naselje koje je pet puta nagrađivano od Hrvatske turističke zajednice kao jedno od najljepše uređenih malih naselja u kontinentalnoj Hrvatskoj, a ukupna destinacija Svetog Martina je u okviru projekta EDEN (European Destinations of Excellence) uvrštena među deset najkvalitetnijih europskih ruralnih turističkih destinacija.
brendiranje u turizmu, marketinški splet turizma, turistički proizvod, Međimurje
nije evidentirano
engleski
Marketing mix in tourism on the case of LifeClass Terme Sveti Martin
nije evidentirano
tourism branding, tourism marketing mix, tourist product
nije evidentirano
Podaci o prilogu
153-166.
objavljeno
Podaci o knjizi
Turizam – studije slučaja Hrvatske i regije
Maljak, Hrvoje
Zagreb: MATE
2016.
978-953-246-317-0