Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Towards Understanding of the Croatian Book Market: Analysis of factors affecting book buying (CROSBI ID 259017)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Martinovic, Maja ; Magzan, Masa ; Kustrak Korper, Ana Towards Understanding of the Croatian Book Market: Analysis of factors affecting book buying // Review of Strategic and International Studies, VII (2015), 1; 21-28

Podaci o odgovornosti

Martinovic, Maja ; Magzan, Masa ; Kustrak Korper, Ana

engleski

Towards Understanding of the Croatian Book Market: Analysis of factors affecting book buying

Rad se bavi strategijom marketinga na nakladničkom tržištu. S ciljem da pristupi tržištu, svaka tržišno orijentirana nakladnička kuća treba detektirati i efikasno opslužiti ciljane segmente. Kreiranje uspješnog plana marketinga stoga treba biti rezultat razumijevanja kupaca i karekteristika raznih segmenata potencijalnih kupaca kroz detaljno istraživanje tržišta. Ovaj rad pokazuje kako i zašto razumijevanje kupovnih navika na tržištu knjiga te razmišljanja i stavova kupaca knjiga mogu pomoći kreirati uspješniji plan marketinga nakladnika i njegove strategije. Fokusirajući se na hrvatsko tržište kupaca knjiga, istraživanje pokazuje različite kupovne obrasce i raznolikost motiva i ponašanja. Primjerice, knjige koje se čitaju nisu uvijek knjige koje se kupuju. Na kupnju knjige mogu utjecati čimbenici kao što je dobar dizajn naslovnice, recenzija knjige, sadržaj, naslov, autor, cijena ili preporuka prijatelja. Stoga se uvijek postavlja pitanje o tome koji od ovih čimbenika značajnije utječu na kupnju knjiga, odnosno, odluku ljudi kada razmišljaju o kupovini knjige. Pogotovo je u vrijeme pojave e-knjige značajan moment praćenja ponašanja kupaca u novim okolnostima i potencijalnih promjena obzirom na utjecaje na kupnju. Generalno, više knjige kupuju ljudi višeg stupnja obrazovanja, ljudi koji uobičajeno kupuju knjige i koji kreiraju vlastite biblioteke.

buying books, purchase motifs, consumer behavior, publishing industry, Croatia

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

VII (1)

2015.

21-28

objavljeno

2326-8085

Povezanost rada

Ekonomija