izvor podataka: crosbi
!
INA i stvaranje „zelenog“ korporativnog imidža ; društvena odgovornost, zeleni marketing ili Greenwash? (CROSBI ID 62817)
Prilog u knjizi | ostalo | domaća recenzija
Haramija, Predrag
INA i stvaranje „zelenog“ korporativnog imidža ; društvena odgovornost, zeleni marketing ili Greenwash? // Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva / Martinović, Maja (ur.). Zagreb: MATE, 2012. str. 500-508
Podaci o odgovornosti
Haramija, Predrag
hrvatski
INA i stvaranje „zelenog“ korporativnog imidža ; društvena odgovornost, zeleni marketing ili Greenwash?
U radu se analiziraju aktivnosti na stvaranju „zelenog“ korporativnog imidža u svjetlu koncepta društvene odgovornosti
INA ; društvena odgovornost ; zeleni marketing ; Greenwash
nije evidentirano
engleski
INA i stvaranje „zelenog“ korporativnog imidža ; društvena odgovornost, zeleni marketing ili Greenwash?
nije evidentirano
INA ; CSR ; green marketing ; Greenwash
nije evidentirano
Podaci o prilogu
500-508.
objavljeno
Podaci o knjizi
Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva
Martinović, Maja
Zagreb: MATE
2012.
978-953-246-135-0
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove