Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

INA i stvaranje „zelenog“ korporativnog imidža ; društvena odgovornost, zeleni marketing ili Greenwash? (CROSBI ID 62817)

Prilog u knjizi | ostalo | domaća recenzija

Haramija, Predrag INA i stvaranje „zelenog“ korporativnog imidža ; društvena odgovornost, zeleni marketing ili Greenwash? // Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva / Martinović, Maja (ur.). Zagreb: MATE, 2012. str. 500-508

Podaci o odgovornosti

Haramija, Predrag

hrvatski

INA i stvaranje „zelenog“ korporativnog imidža ; društvena odgovornost, zeleni marketing ili Greenwash?

U radu se analiziraju aktivnosti na stvaranju „zelenog“ korporativnog imidža u svjetlu koncepta društvene odgovornosti

INA ; društvena odgovornost ; zeleni marketing ; Greenwash

nije evidentirano

engleski

INA i stvaranje „zelenog“ korporativnog imidža ; društvena odgovornost, zeleni marketing ili Greenwash?

nije evidentirano

INA ; CSR ; green marketing ; Greenwash

nije evidentirano

Podaci o prilogu

500-508.

objavljeno

Podaci o knjizi

Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva

Martinović, Maja

Zagreb: MATE

2012.

978-953-246-135-0

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti