Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Internet i izborna kampanja – svojstva izbora za gradonačelnika grada Zagreba 2013. (CROSBI ID 258941)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Haramija, Predrag Internet i izborna kampanja – svojstva izbora za gradonačelnika grada Zagreba 2013. // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, XII (2014), 3; 341-358

Podaci o odgovornosti

Haramija, Predrag

hrvatski

Internet i izborna kampanja – svojstva izbora za gradonačelnika grada Zagreba 2013.

U radu se istražuje uloga i način korištenja interneta u političkoj komunikaciji s posebnim osvrtom na izbore za gradonačelnika grada Zagreba 2013. godine. Uz proučavanje i usporedbu spoznaja dosadašnjih radova o ovoj temi, napravljeno je i primarno istraživanje. U njemu se pratilo i ocjenjivalo način na koji su se kandidati za gradonačelnika Zagreba na izborima 2013. koristili internetom. Uočeno je da većina stranaka i kandidata koristi internet tek kao sredstvo oglašavanja (jednosmjerna komunikacija), a ne kao sredstvo dijaloga, razgovora (dvosmjerna komunikacija). Budući da je internet komunikacijsko sredstvo koje odlikuje mogućnost dvosmjerne komunikacije, najbolje ga je koristiti kao sredstvo kojim se zajednički, kroz dijalog s drugima, kreiraju najbolja politička rješenja i, posljedično, povećava izborna participacija.

izbori ; kampanja ; internet ; društvene mreže ; politička komunikacija

nije evidentirano

engleski

Internet and Election Campaign – elections for Mayor of City of Zagreb 2013.

nije evidentirano

internet, elections, political communication

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XII (3)

2014.

341-358

objavljeno

1334-2312

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Politologija

Indeksiranost