Internet i izborna kampanja – svojstva izbora za gradonačelnika grada Zagreba 2013. (CROSBI ID 258941)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Haramija, Predrag
hrvatski
Internet i izborna kampanja – svojstva izbora za gradonačelnika grada Zagreba 2013.
U radu se istražuje uloga i način korištenja interneta u političkoj komunikaciji s posebnim osvrtom na izbore za gradonačelnika grada Zagreba 2013. godine. Uz proučavanje i usporedbu spoznaja dosadašnjih radova o ovoj temi, napravljeno je i primarno istraživanje. U njemu se pratilo i ocjenjivalo način na koji su se kandidati za gradonačelnika Zagreba na izborima 2013. koristili internetom. Uočeno je da većina stranaka i kandidata koristi internet tek kao sredstvo oglašavanja (jednosmjerna komunikacija), a ne kao sredstvo dijaloga, razgovora (dvosmjerna komunikacija). Budući da je internet komunikacijsko sredstvo koje odlikuje mogućnost dvosmjerne komunikacije, najbolje ga je koristiti kao sredstvo kojim se zajednički, kroz dijalog s drugima, kreiraju najbolja politička rješenja i, posljedično, povećava izborna participacija.
izbori ; kampanja ; internet ; društvene mreže ; politička komunikacija
nije evidentirano
engleski
Internet and Election Campaign – elections for Mayor of City of Zagreb 2013.
nije evidentirano
internet, elections, political communication
nije evidentirano
Podaci o izdanju
XII (3)
2014.
341-358
objavljeno
1334-2312
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Politologija