Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas (CROSBI ID 258932)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Haramija, Predrag
hrvatski
Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas
U tekstu se, u svjetlu spoznaja današnjega političkog marketinga i vještine odnosa s javnošću, nastoji razjasniti način na koji je Gaj Julije Cezar utjecao na javno mnijenje Rima u doba kasne Republike. Daje se kratki pregled povijesti političke promidžbe i osnove metoda promidžbe danas. Potom se usporedbom glavnih elemenata današnjih promidžbenih strategija s političkim djelovanjem Cezara te usporedbom promidžbenih sredstava koje je koristio s onima koje se koriste danas dolazi do zaključaka. Spoznaje se da je Cezar, vrlo učinkovito i po današnjim mjerilima, baratao dostupnim mu promidžbenim sredstvima (opisuje se njih osam) i posebno učinkovito vodio odnose s javnošću, na način u mnogočemu sličan onome suvremenom.
Gaj Julije Cezar ; politički marketing ; promidžba ; odnosi s javnošću
nije evidentirano
engleski
Gaius Julius Caesar, a Master of Political Marketing. Political promotion Then and Now
nije evidentirano
Gaius Julius Caesar, Political Marketing. Political promotion
nije evidentirano