Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas (CROSBI ID 258932)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Haramija, Predrag Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas // Obnovljeni život, 65 (2010), 2; 151-171

Podaci o odgovornosti

Haramija, Predrag

hrvatski

Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas

U tekstu se, u svjetlu spoznaja današnjega političkog marketinga i vještine odnosa s javnošću, nastoji razjasniti način na koji je Gaj Julije Cezar utjecao na javno mnijenje Rima u doba kasne Republike. Daje se kratki pregled povijesti političke promidžbe i osnove metoda promidžbe danas. Potom se usporedbom glavnih elemenata današnjih promidžbenih strategija s političkim djelovanjem Cezara te usporedbom promidžbenih sredstava koje je koristio s onima koje se koriste danas dolazi do zaključaka. Spoznaje se da je Cezar, vrlo učinkovito i po današnjim mjerilima, baratao dostupnim mu promidžbenim sredstvima (opisuje se njih osam) i posebno učinkovito vodio odnose s javnošću, na način u mnogočemu sličan onome suvremenom.

Gaj Julije Cezar ; politički marketing ; promidžba ; odnosi s javnošću

nije evidentirano

engleski

Gaius Julius Caesar, a Master of Political Marketing. Political promotion Then and Now

nije evidentirano

Gaius Julius Caesar, Political Marketing. Political promotion

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65 (2)

2010.

151-171

objavljeno

0351-3947

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Povijest

Poveznice