Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Percepcija simbola totalitarnih režima — vizualni identitet fašizma, nacizma i komunizma u svjetlu procesa brendiranja (CROSBI ID 258913)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Haramija, Predrag Percepcija simbola totalitarnih režima — vizualni identitet fašizma, nacizma i komunizma u svjetlu procesa brendiranja // Obnovljeni život, 72 (2017), 3; 387-400. doi: 10.31337/oz.72.3.8

Podaci o odgovornosti

Haramija, Predrag

hrvatski

Percepcija simbola totalitarnih režima — vizualni identitet fašizma, nacizma i komunizma u svjetlu procesa brendiranja

U radu se istražuje percepcija simbola triju totalitarnih režima, odnosno ideologija 20. stoljeća (fašizma, nacizma i komunizma) u svjetlu marketinških spoznaja o procesu brendiranja. Simboli totalitarizma bili su ponajprije oruđe snažne propagande i indoktrinacije, a razlike u dubini (i širini) nametanja totalitarnih ideologija spoznaju se iz međuodnosa stranačkih i državnih simbola. Nametanje ideologije i postupci totalitarnih režima utječu na promjenu izvornog značenja simbola koje su koristili. Simboli totalitarnih režima danas se zato uglavnom ne sagledavaju kroz izvorno značenje. Simboli fašizma i nacizma zabranjeni su ili nepoželjni u većini zemalja, a oni komunizma još se slobodno ističu u nizu zemalja. Tek su u rijetkim zemljama zabranjeni. To je zato što su zločini jednih javno osuđeni, a drugih nisu. Osuda postupaka učinjenih pod nekim simbolom utječe i na percepciju tog simbola u javnosti.

totalitarizam ; simboli ; vizualni identitet ; promidžba ; brendiranje

nije evidentirano

engleski

The Perception of Totalitarian Symbols — The Visual Identity of Fascism, Nazism and Communism in Light of the Branding Process

nije evidentirano

totalitarism ; simbols ; promotion ; brending

nije evidentirano

Podaci o izdanju

72 (3)

2017.

387-400

objavljeno

0351-3947

10.31337/oz.72.3.8

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti

Poveznice
Indeksiranost