Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ULOGA KULTURNOG TURIZMA U REPOZICIONIRANJU HRVATSKOG TURIZMA -CASE STUDY GRAD NOVIGRAD/ISTRA (CROSBI ID 671447)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Rudančić, Andreja ; Šokčević, Sandra ; Špadijer Ivana ULOGA KULTURNOG TURIZMA U REPOZICIONIRANJU HRVATSKOG TURIZMA -CASE STUDY GRAD NOVIGRAD/ISTRA // Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations. Beograd: Fakultet za inženjerski menadžment, Beograd, 2017. str. 704-717

Podaci o odgovornosti

Rudančić, Andreja ; Šokčević, Sandra ; Špadijer Ivana

hrvatski

ULOGA KULTURNOG TURIZMA U REPOZICIONIRANJU HRVATSKOG TURIZMA -CASE STUDY GRAD NOVIGRAD/ISTRA

Turisti današnjice su iskusniji i zahtjevniji, pa turističko tržište svojom dinamikom čini da se ponuda i potražnja međusobno uvjetuju i sukladno tome mijenjaju. Primarna nota razlike između turizma i kulturnog turizma jest u gostima kojima cilj dolaska nije samo odmor, već oni posjećuju određenu destinaciju kako bi posjetili i razgledali kulturnu baštinu i kulturne manifestacije određene destinacije, kako bi kroz povijest upoznali odlike određenog kraja, ali i kako bi, naposljetku, sudjelovali u raznim kulturnim manifestacijama. U tom pravcu konkurentna atraktivnost turističke destinacije- na primjeru grada Novigrada, može se stvoriti afirmacijom vlastite kulturne baštine, (poput koncerata, izložbi itd.), povezivanjem turističke ponude s kulturnim identitetom, (povijesne tradicije, prirodne ljepote i lokalni običaji), događajima i manifestacijama, zabavnim programima, a sve u svrhu privlačenja što većeg broja turista, produženja sezone i efikasnosti podizanja atraktivnosti turističke destinacije te njenog boljeg repozicioniranja.

kulturni turizam, kulturni resursi, repozicioniranje, grad Novigrad

nije evidentirano

engleski

THE ROLE OF CULTURAL TOURISM IN THE REPOSITIONING OF CROATIAN TOURISM - CASE STUDY: THE TOWN OF NOVIGRAD / ISTRIA

nije evidentirano

cultural tourism, cultural resources, repositioning, town of Novigrad.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

704-717.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations

Beograd: Fakultet za inženjerski menadžment, Beograd

978-86-80194-09-7

Podaci o skupu

Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations, LIMEN 2017

predavanje

14.12.2017-16.12.2017

Beograd, Srbija

Povezanost rada

Trošak objave rada u otvorenom pristupu

APC

Ekonomija

Poveznice