Računalne igre kao upravljive komponente (CROSBI ID 424718)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Indir, Ivan
Popović, Siniša
hrvatski
Računalne igre kao upravljive komponente
Objašnjeno je što su kognitivne igre te zašto pričamo o njima u kontekstu računalnih igara kao upravljivih komponenata. Dana su i dva primjera kognitivnih igara. Jedna kao primjer kontinuiranog računanja performansi, a druga kao primjer računanja performansi pri pojavi diskretnih događaja. Po tom uzoru, oblikovali smo programsko ostvarenje jedne igre koja kontinuirano računa performanse igrača (test praćenja) te jedne igre koja ih računa samo u diskretnim trenucima (go-no go).
računalne igre ; kognitivni testovi ; test praćenja ; go-no go test
nije evidentirano
engleski
Computer games as controllable components
nije evidentirano
computer games ; cognitive tests ; tracking test ; go-no go test
nije evidentirano
Podaci o izdanju
22
10.07.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb