Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Gerilski marketing na primjeru poduzeća Tomić & Co. (CROSBI ID 62788)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Pirić, Valentina Gerilski marketing na primjeru poduzeća Tomić & Co. // Marketing u Hrvatskoj: 55 poslovnih slučajeva / Njavro, Đuro ; Njavro, Mato (ur.). Zagreb: MATE, 2012. str. 499-507

Podaci o odgovornosti

Pirić, Valentina

hrvatski

Gerilski marketing na primjeru poduzeća Tomić & Co.

Poglavlje daje prikaz mogućnosti primjene koncepta gerilskog marketinga na primjeru poduzeća Tomić & Co., zastupnika za luksuzne marke automobila BMW i MINI za Republiku Hrvatsku. U poglavlju su opisani razlozi uvođenja aktivnosti gerilskog marketinga u redovito marketinšku praksu poduzeća, razvojni put uvođenja ovog marketinškog koncepta te prednosti koje poduzeće na temelju njih ostvaruje.

Gerilski marketing ; Tomić & Co.

nije evidentirano

engleski

Guerilla marketing on example of company Tomić & Co.

nije evidentirano

Guerilla marketing ; Tomić & Co.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

499-507.

objavljeno

Podaci o knjizi

Njavro, Đuro ; Njavro, Mato

Zagreb: MATE

2012.

978-953-246-135-0

Povezanost rada

Ekonomija