Metode procjene emocija u istraživanju ponašanja kupca (CROSBI ID 671392)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bušelić, Vjeran ; Pajić, Dino
hrvatski
Metode procjene emocija u istraživanju ponašanja kupca
Rad je nastao temeljem istraživanja metoda i alata procjene emocija primjenjivih u modernom marketingu za potrebe diplomskog rada iz područja primjena tehnologija u marketingu. U ovom izvatku dan je pregled najnovijih trendova i metoda procjene emocija u marketingu i istraživanju ponašanja kupaca. Nakon uvida u šest univerzalnih emocija i njihov utjecaj u procesu donošenja odluka o kupovini u radu su prikazane i objašnjene eksplicitne i implicitne metode procjene emocija koje se najčešće koriste u marketinškim istraživanjima utjecaja emocija. U završnom dijelu je predstavljen primjer konkretnog sustava za automatsku analizu ljudskog lica visage|SDK FaceAnalysis i pokazane su mogućnosti i pouzdanost korištenja istog za procjenu emocija kupaca.
emocije, prepoznavanje, analiza lica, procjena
nije evidentirano
engleski
Emotion assessment methods in customer behavioral research
nije evidentirano
emotions, recognition, facial analysis, assessment
nije evidentirano
Podaci o prilogu
132-132.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & Dizajn 2018
izv.prof. dr.sc. Jana Žiljak Vujić
Zagreb: FotoSoft (FS)
2459-8836
Podaci o skupu
Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & dizajn 2018.
predavanje
16.03.2018-16.03.2018
Zagreb, Hrvatska
Povezanost rada
Interdisciplinarne tehničke znanosti, Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija