Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metode procjene emocija u istraživanju ponašanja kupca (CROSBI ID 671392)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Bušelić, Vjeran ; Pajić, Dino Metode procjene emocija u istraživanju ponašanja kupca // Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & Dizajn 2018 / izv.prof. dr.sc. Jana Žiljak Vujić (ur.). Zagreb: FotoSoft (FS), 2018. str. 132-132

Podaci o odgovornosti

Bušelić, Vjeran ; Pajić, Dino

hrvatski

Metode procjene emocija u istraživanju ponašanja kupca

Rad je nastao temeljem istraživanja metoda i alata procjene emocija primjenjivih u modernom marketingu za potrebe diplomskog rada iz područja primjena tehnologija u marketingu. U ovom izvatku dan je pregled najnovijih trendova i metoda procjene emocija u marketingu i istraživanju ponašanja kupaca. Nakon uvida u šest univerzalnih emocija i njihov utjecaj u procesu donošenja odluka o kupovini u radu su prikazane i objašnjene eksplicitne i implicitne metode procjene emocija koje se najčešće koriste u marketinškim istraživanjima utjecaja emocija. U završnom dijelu je predstavljen primjer konkretnog sustava za automatsku analizu ljudskog lica visage|SDK FaceAnalysis i pokazane su mogućnosti i pouzdanost korištenja istog za procjenu emocija kupaca.

emocije, prepoznavanje, analiza lica, procjena

nije evidentirano

engleski

Emotion assessment methods in customer behavioral research

nije evidentirano

emotions, recognition, facial analysis, assessment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

132-132.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & Dizajn 2018

izv.prof. dr.sc. Jana Žiljak Vujić

Zagreb: FotoSoft (FS)

2459-8836

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & dizajn 2018.

predavanje

16.03.2018-16.03.2018

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Interdisciplinarne tehničke znanosti, Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija