Stavovi mladih potrošača o cijeni i promociji mlijeka i mliječnih proizvoda (CROSBI ID 258742)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kristić, Jelena ; Fosić, Ivana ; Crnčan, Ana
hrvatski
Stavovi mladih potrošača o cijeni i promociji mlijeka i mliječnih proizvoda
Cijena i promocija, kao elementi marketinškog miksa, vrlo su važni za pozicioniranje proizvoda i njihovo diferenciranje od konkurencije. Kako bi njihova pravilna upotreba bila i učinkovita, proizvođači bi trebali poznavati kupovne i prehrambene navike svojih potrošača, ali i potencijalnih kupaca. U cilju utvrđivanja stavova potrošača o važnosti cjenovnih i promotivnih elemenata mlijeka i mliječnih proizvoda te identificiranja eventualnih razlika u njihovim stavovima s obzirom na različite demografske varijable, provedeno je istraživanje osobnim ispitivanjem na uzorku od 1.157 ispitanika. Rezultati su pokazali kako su cijena (M = 3, 36) i promocija mlijeka i mliječnih proizvoda (M = 3, 34) potrošačima podjednako bitni. Cijena mlijeka je važnija potrošačima trajnog mlijeka (p<0, 05) u odnosu na potrošače svježeg mlijeka, kao i potrošačima s nižim mjesečnim prihodom kućanstva (p<0, 000). Konzumenti svježeg mlijeka se više slažu s tvrdnjom o vjernosti isključivo jednoj marki proizvoda (p<0, 01), kao i ispitanici koji se isključivo bave poljoprivrednom djelatnošću (p=0, 012). Ispitanici s ruralnih područja se više slažu s tvrdnjom kako su cijene mlijeka domaćih proizvođača znatno niže od stranih proizvođača (p= 0, 011).
mlijeko ; mliječni proizvodi ; cijena ; promocija ; lojalnost kupaca
nije evidentirano
engleski
Young consumers’ attitudes about price and promotion of milk and dairy products
nije evidentirano
milk ; dairy products ; price ; promotion ; buyers’ loyalty
nije evidentirano