Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Važnost storytellinga u turizmu kao komunikacijske i jezične vještine (CROSBI ID 671330)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Vidak, Ivana ; Resner, Maja Važnost storytellinga u turizmu kao komunikacijske i jezične vještine // 4. međunarodni kongres o ruralnom turizmu: NOVO VRIJEME – VRIJEME ZA RURALNI TURIZAM / Smolčić, D. ; Milohnić, I. (ur.). Opatija : Zagreb: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2018. str. 299-307

Podaci o odgovornosti

Vidak, Ivana ; Resner, Maja

hrvatski

Važnost storytellinga u turizmu kao komunikacijske i jezične vještine

Svaki turist koji posjećuje određenu destinaciju dolazi s određenim željama i očekivanjima, bilo da žele iskusiti nešto posebno, čudesno ili edukativno. Upravo im sama interpretacija pomaže da dožive turistički proizvod i omogućuje da taj doživljaj ostavi utisak. Ako pak turistička destinacija ili kulturna baština nemaju upečatljivu interpretaciju, ona će ostati nezapamćena i turist će ostati zakinut za posebnost destinacije. Veliku ulogu u interpretaciji ima storytelling koji je gledano kroz povijest odavno poznat, i upravo njime se može povećati i pojačati sam doživljaj. Da bi se izazvala emocija tijekom pričanja priče, potrebno je imati određene komunikacijske i prezentacijske vještine koje dodatno pojačavaju emociju, a i biti jezično kompetentan na polju stranih jezika, naročito u engleskom jeziku koji je danas lingua franca. Cilj ovoga rada je pružiti uvid u komunikacijske i jezične vještine potrebne za uspješno prezentiranje turističkoga proizvoda kroz storytelling, s naglaskom na poznavanje engleskog jezika i njegovih zakonitosti potrebnih za uspješnu interpretaciju sadržaja

turizam, interpretacija, storytelling, komunikacija, engleski jezik

nije evidentirano

engleski

The importance of storytelling in tourism as a communication and language skill

nije evidentirano

tourism, interpretation, storytelling, communication, English language

nije evidentirano

Podaci o prilogu

299-307.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

4. međunarodni kongres o ruralnom turizmu: NOVO VRIJEME – VRIJEME ZA RURALNI TURIZAM

Smolčić, D. ; Milohnić, I.

Opatija : Zagreb: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

978-953-7842-42-0

Podaci o skupu

4. Međunarodni kongres o ruralnom turizmu Novo vrijeme: vrijeme za ruralni turizam = 4th International Rural Tourism Congress New Era: The Era Of Rural Tourism

predavanje

09.05.2018-13.05.2018

Supetar, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti

Poveznice