Obilježja poticanja kreativnosti u waldorfskoj pedagogiji (CROSBI ID 424660)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Bulog, Anja
Koludrović, Morana
hrvatski
Obilježja poticanja kreativnosti u waldorfskoj pedagogiji
Potrebe suvremenog svijeta zahtijevaju razvoj kreativnih pojedinaca koji će moći pružiti nove poglede na svijet i probleme današnjice, stoga su izazovi globalnih razvojnih promjena potakli potrebu za reformama tradicionalnog obrazovnog sustava, kao i njegove organizacije te unutarnjeg ustroja. Kao odgovor na kritiku postojećih škola odvojenih od stvarnih potreba i mogućnosti djeteta, razvile su se alternativne škole. Waldorfska pedagogija Rudolfa Steinera ponajbolje oslikava reformno- pedagošku tradiciju usmjerenu na stvaralaštvo i potrebe učenika. Antropozofija kao temelj waldorfske pedagogije vidno utječe na kurikulum waldorfskih škola koji je u potpunosti usmjeren na učenika i razvoj kreativnosti kao temeljne ljudske potrebe. Nadalje, kreativnost u waldorfskim školama njeguje se kroz kontinuirano praćenje učenika od strane učitelja tijekom čitavog školovanja, uporabom različitih nastavnih metoda, izostankom brojčanog ocjenjivanja, ugodnom i poticajnom razrednom i školskom atmosferom te posebice nastavom orijentiranom na umjetničko djelovanje.
kreativnost, waldorfska pedagogija, waldorfska nastava, poticanje kreativnosti, obilježja i postupci
nije evidentirano
engleski
Characteristics of encouraging creativity in Waldorf pedagogy
nije evidentirano
creativity, Waldorf pedgogy, Waldorf teaching, stimulating creativity, characteristics and procedures
nije evidentirano
Podaci o izdanju
31
25.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split