Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obilježja poticanja kreativnosti u waldorfskoj pedagogiji (CROSBI ID 424660)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Bulog, Anja Obilježja poticanja kreativnosti u waldorfskoj pedagogiji / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2014

Podaci o odgovornosti

Bulog, Anja

Koludrović, Morana

hrvatski

Obilježja poticanja kreativnosti u waldorfskoj pedagogiji

Potrebe suvremenog svijeta zahtijevaju razvoj kreativnih pojedinaca koji će moći pružiti nove poglede na svijet i probleme današnjice, stoga su izazovi globalnih razvojnih promjena potakli potrebu za reformama tradicionalnog obrazovnog sustava, kao i njegove organizacije te unutarnjeg ustroja. Kao odgovor na kritiku postojećih škola odvojenih od stvarnih potreba i mogućnosti djeteta, razvile su se alternativne škole. Waldorfska pedagogija Rudolfa Steinera ponajbolje oslikava reformno- pedagošku tradiciju usmjerenu na stvaralaštvo i potrebe učenika. Antropozofija kao temelj waldorfske pedagogije vidno utječe na kurikulum waldorfskih škola koji je u potpunosti usmjeren na učenika i razvoj kreativnosti kao temeljne ljudske potrebe. Nadalje, kreativnost u waldorfskim školama njeguje se kroz kontinuirano praćenje učenika od strane učitelja tijekom čitavog školovanja, uporabom različitih nastavnih metoda, izostankom brojčanog ocjenjivanja, ugodnom i poticajnom razrednom i školskom atmosferom te posebice nastavom orijentiranom na umjetničko djelovanje.

kreativnost, waldorfska pedagogija, waldorfska nastava, poticanje kreativnosti, obilježja i postupci

nije evidentirano

engleski

Characteristics of encouraging creativity in Waldorf pedagogy

nije evidentirano

creativity, Waldorf pedgogy, Waldorf teaching, stimulating creativity, characteristics and procedures

nije evidentirano

Podaci o izdanju

31

25.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

nije evidentirano