Poticanje divergentnog mišljenja i kreativnosti u čitankama književnosti za srednju školu (CROSBI ID 424644)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jelaš, Josipa
Koludrović, Morana
hrvatski
Poticanje divergentnog mišljenja i kreativnosti u čitankama književnosti za srednju školu
Glavni cilj ovoga istraživanja bio je analizirati zastupljenost i načine poticanja kreativnosti i divergentnoga mišljenja putem pitanja i zadataka u čitankama za srednju školu. Istraživanjem je obuhvaćeno ukupno 2357 pitanja i zadataka u čitankama namijenjenima trogodišnjim i četverogodišnjim strukovnim školama te gimnazijama. Istraživanjem je uočeno da se u čitankama na različite načine potiče kreativnost i divergentno mišljenje pri čemu je najveća zastupljenost takvih pitanja i zadataka uočena u čitankama namijenjenima trogodišnjim školama, a najmanja u gimnazijskim udžbenicima.
udžbenici, čitanke, kreativnost, divergentno mišljenje, kurikulum.
nije evidentirano
engleski
Enhancing divergent thinking and creativity in highschool literature textbooks
nije evidentirano
textbooks, reading-books, creativity, divergent thinking, curriculum
nije evidentirano
Podaci o izdanju
57
20.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split