Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje divergentnog mišljenja i kreativnosti u čitankama književnosti za srednju školu (CROSBI ID 424644)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jelaš, Josipa Poticanje divergentnog mišljenja i kreativnosti u čitankama književnosti za srednju školu / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Jelaš, Josipa

Koludrović, Morana

hrvatski

Poticanje divergentnog mišljenja i kreativnosti u čitankama književnosti za srednju školu

Glavni cilj ovoga istraživanja bio je analizirati zastupljenost i načine poticanja kreativnosti i divergentnoga mišljenja putem pitanja i zadataka u čitankama za srednju školu. Istraživanjem je obuhvaćeno ukupno 2357 pitanja i zadataka u čitankama namijenjenima trogodišnjim i četverogodišnjim strukovnim školama te gimnazijama. Istraživanjem je uočeno da se u čitankama na različite načine potiče kreativnost i divergentno mišljenje pri čemu je najveća zastupljenost takvih pitanja i zadataka uočena u čitankama namijenjenima trogodišnjim školama, a najmanja u gimnazijskim udžbenicima.

udžbenici, čitanke, kreativnost, divergentno mišljenje, kurikulum.

nije evidentirano

engleski

Enhancing divergent thinking and creativity in highschool literature textbooks

nije evidentirano

textbooks, reading-books, creativity, divergent thinking, curriculum

nije evidentirano

Podaci o izdanju

57

20.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

nije evidentirano