Obilježja religijskog odgoja u formalnom obrazovanju u Republici Hrvatskoj i nekim zemljama Europske unije (CROSBI ID 424642)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bosančić, Ivana
Koludrović, Morana
hrvatski
Obilježja religijskog odgoja u formalnom obrazovanju u Republici Hrvatskoj i nekim zemljama Europske unije
Važnost religijskog obrazovanja prepoznata je u većini pluralističkih i demokratskih obrazovnih sustava u Europi. U tom kontekstu, glavna namjera ovog rada bila je analizirati različite pristupe i ciljeve religijskom obrazovanju u Republici Hrvatskoj, Irskoj, Austriji, Engleskoj, Sloveniji i Finskoj. Rezultati istraživanja upućuju na povezanost društva i tradicije s implementacijom religijskog obrazovanja, te upućuju na različite pristupe religijskom odgoju i obrazovanju koji sežu od konfesionalnog koji zagovara obvezu prema određenoj religiji do nekonfesionalnog pristupa koji promiče učenje o svjetskim religijama bez izravne želje za sudjelovanjem u određenim uvjerenjima.
religijski odgoj i obrazovanje, demokratski obrazovni sustavi, konfesionalni i nekonfesionalni pristup, Republika Hrvatska, Republika Irska, Austrija, Slovenija, Finska
nije evidentirano
engleski
Characteristics of religious education in formal education in Croatia and some other countries of the European Union
nije evidentirano
religious education, democratic education systems, confessional and nonconfessional approach, Republic of Croatia, Republic of Ireland, Austrija, Slovenia, Finland
nije evidentirano
Podaci o izdanju
66
21.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split