Prikriveno oglašavanje u Republici Hrvatskoj – fenomen i etičke implikacije (CROSBI ID 258699)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Haramija, Predrag
hrvatski
Prikriveno oglašavanje u Republici Hrvatskoj – fenomen i etičke implikacije
Rad istražuje ulogu, svojstva i etičke implikacije prikrivenog oglašavanja u današnjim medijima. Objašnjava se temeljna razlika između prikrivenog i klasičnog oglašavanja i razlažu temeljni razlozi sve većeg korištenja prikrivenog oglašavanja te ukazuje na nužnost njegova razlikovanja u informativnim od onog u zabavnim medijskim sadržajima. Posebno se osvrće na situaciju u Republici Hrvatskoj i daje pregled nazočnosti prikrivenog oglašavanja u hrvatskim medijima. Primjenom kriterija istinitosti, normativne postavke svake komunikacije, dolazimo do spoznaje etičke neopravdanosti prakse takvog oglašavanja. U radu se objašnjavaju i svojstva zakonske regulative prikrivenog oglašavanja u svijetu i RH te analiziraju razlozi učestalog kršenja te regulative
prikriveno oglašavanje ; mediji ; marketinška komunikacija ; promidžba ; društvene posljedice ; etika
nije evidentirano
engleski
Covert Advertising – The Phenomenon and its Ethical Implications
nije evidentirano
concealed advertising ; Media ; marketing communication ; promidžba ; social consequences ; ethics
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Ekonomija, Pravo, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti