Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prikriveno oglašavanje u Republici Hrvatskoj – fenomen i etičke implikacije (CROSBI ID 258699)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Haramija, Predrag Prikriveno oglašavanje u Republici Hrvatskoj – fenomen i etičke implikacije // Obnovljeni život, 66 (2011), 3; 389-409

Podaci o odgovornosti

Haramija, Predrag

hrvatski

Prikriveno oglašavanje u Republici Hrvatskoj – fenomen i etičke implikacije

Rad istražuje ulogu, svojstva i etičke implikacije prikrivenog oglašavanja u današnjim medijima. Objašnjava se temeljna razlika između prikrivenog i klasičnog oglašavanja i razlažu temeljni razlozi sve većeg korištenja prikrivenog oglašavanja te ukazuje na nužnost njegova razlikovanja u informativnim od onog u zabavnim medijskim sadržajima. Posebno se osvrće na situaciju u Republici Hrvatskoj i daje pregled nazočnosti prikrivenog oglašavanja u hrvatskim medijima. Primjenom kriterija istinitosti, normativne postavke svake komunikacije, dolazimo do spoznaje etičke neopravdanosti prakse takvog oglašavanja. U radu se objašnjavaju i svojstva zakonske regulative prikrivenog oglašavanja u svijetu i RH te analiziraju razlozi učestalog kršenja te regulative

prikriveno oglašavanje ; mediji ; marketinška komunikacija ; promidžba ; društvene posljedice ; etika

nije evidentirano

engleski

Covert Advertising – The Phenomenon and its Ethical Implications

nije evidentirano

concealed advertising ; Media ; marketing communication ; promidžba ; social consequences ; ethics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66 (3)

2011.

389-409

objavljeno

0351-3947

Povezanost rada

Ekonomija, Pravo, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti

Poveznice
Indeksiranost