Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Perspektive promidžbe u XXI. stoljeću (CROSBI ID 258695)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Haramija, Predrag ; Njavro, Đuro ; Propat Darrer, Jagoda Perspektive promidžbe u XXI. stoljeću // Obnovljeni život, 67 (2012), 3; 387-405

Podaci o odgovornosti

Haramija, Predrag ; Njavro, Đuro ; Propat Darrer, Jagoda

hrvatski

Perspektive promidžbe u XXI. stoljeću

Otkriće i primjena novih postupaka u promidžbi ovisna je o dvjema vrstama silnica ; s jedne strane, o novim tehničkim ili tehnološkim otkrićima glede sredstava komunikacije, a s druge strane o novim situacijama odnosno okolnostima u gospodarskome i društvenom okružju. U radu se prikazuje dosadašnji razvoj i istražuju moguće dominantne tendencije promidžbe u XXI. stoljeću. Početak XXI. stoljeća obilježava zasićenost potrošača mnoštvom promidžbenih poruka i sve veće nepovjerenje u njih, sve veća učestalost međuljudske komunikacije putem elektroničkih i interaktivnih sredstava osobne komunikacije poput mreže i mobitela, sve veći utjecaj korporacija i sve veći zahtjevi javnosti za etičnošću korporacija te dominacija snažnih robnih marki ili »brendova« na tržištu. Zbog toga, u promidžbenim strategijama korporacija dolazi do odmaka od »klasičnoga« oglašavanja k onomu prikrivenom, ponovnoga otkrića važnosti usmene predaje (no, ovaj put putem mobitela i mreže), učestalijega oglašavanja i uporaba odnosa s javnošću za izgradnju etičkoga ili društveno odgovornog »imagea«.

promidžba ; razvoj komunikacije ; trendovi promidžbe ; mreža ; mobitel ; etika

nije evidentirano

engleski

Advertising Prospects in the 21st Century

nije evidentirano

promidžba ; razvoj komunikacije ; trendovi promidžbe ; mreža ; mobitel ; etika

nije evidentirano

Podaci o izdanju

67 (3)

2012.

387-405

objavljeno

0351-3947

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost