Marketing 3 - Udžbenik za 3. razred ekonomske škole (CROSBI ID 747431)
Urednička knjiga | udžbenik | domaća recenzija
• Obrazovni materijal (srednjoškolsko obrazovanje )
Podaci o odgovornosti
Martinović, Maja ; Jurković Majić, Olivera ; Pirić, Valentina ; Arambašić, Sanja ; Miličević, Katarina
Olivier, Natalia ; Njavro, Mato
hrvatski
Marketing 3 - Udžbenik za 3. razred ekonomske škole
Udžbenik obuhvaća uvodna razmatranja o marketingu, osnovne marketinške odrednice mikro i makro okruženja, područje ponašanja potrošača, planiranje marketinga, istraživanje i segmentaciju tržišta te pruža uvid u marketinške strategije. Namijenjen je učenicima 3. razreda Ekonomske škole i napisan korištenjem metodičko-didaktičkog instrumentarija
Marketing ; Mikro i marko okruženje ; Ponašanje potrošača ; Planiranje marketinga ; Istraživanje tržišta ; Segmentacija tržišta ; Marketinške strategije
nije evidentirano
engleski
Marketing 3 - Textbook for 3rd grade of economic school
nije evidentirano
Marketing ; Micro and macro environment ; Consumer behaviour ; Marketing planning ; Marketing research ; Market segmentation ; Marketing strategy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: MATE
2014.
144
objavljeno