Utjecaj korporacijskih komunikacija na stvaranje imidža poduzeća (CROSBI ID 424610)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Pirić, Valentina
Kesić, Tanja
hrvatski
Utjecaj korporacijskih komunikacija na stvaranje imidža poduzeća
Izradom doktorske disertacije pristupilo se detaljnoj analizi cjelovitog koncepta korporacijskih komunikacija kao i detaljnoj analizi njihovog mogućeg utjecaja na kvalitetu imidža poduzeća. Osim toga, disertacijom se analizira mogući ovisan odnos između imidža poduzeća i njegove konkurentnosti s ciljem povezivanja konkurentnosti poduzeća i kvalitete primjene korporacijskih komunikacija. Analiza ovisnih odnosa korporacijskih komunikacija i imidža poduzeća obuhvatila je tri pojavne razine korporacijskih komunikacija, odnosno marketinšku, menadžersku i organizacijsku komunikaciju kako bi pristup navedenoj problematici bio potpun. Jednako tako, tijekom istraživanja visoko strukturiran koncept imidža poduzeća promatran je kao zavisna varijabla koja se nalazi pod izravnim utjecajem intenziteta i integracije primjene svih pojavnih oblika korporacijskih komunikacija na svim razinama unutar poduzeća. Rezultati istraživanja, odnosno prihvaćanje većine postavljenih hipoteza, upućuju na zaključak da postoji izravan ovisan odnos između stupnja integracije i intenziteta primjene svih pojavnih oblika korporacijskih komunikacija i postignute razine kvalitete imidža poduzeća. Osim toga rezultati istraživanja govore u prilog činjenici da poduzeća još uvijek u dovoljnoj mjeri i odgovarajućim intenzitetom ne koriste sve pojavne oblike korporacijskih komunikacija te da postoji znatan prostor za moguća poboljšanja njihove iskoristivosti, posebice u okviru organizacijske komunikacije, čime bi poduzeće ujedno moglo slijediti suvremene komunikacijske trendove i evidentne promjene u ponašanju i očekivanjima potrošača te u okviru menadžerske komunikacije kojoj ispitanici negiraju izravan komunikacijski utjecaj na imidž poduzeća naglašavajući tako isključivo njenu upravljačku formu. Rezultati istraživanja također ukazuju na postojanje ovisnog odnosa između imidža poduzeća i njegove konkurentnosti, pa tako imidž poduzeća, utemeljen na intenzivnim i kvalitetnim korporacijskim komunikacijama, postaje glavnim izvorom njihove konkurentske prednosti u suvremenim tržišnim uvjetima. Temeljem rezultata istraživanja definiran je i model upravljanja imidžom posredstvom korporacijskih komunikacija te su analizirane i raspravljene implikacije rezultata istraživanja za teoriju i praksu upravljanja imidžom i konkurentnosti poduzeća pomoću korporacijskih komunikacija.
Korporacijske komunikacije ; Imidž poduzeća ; Konkurentnost poduzeća
nije evidentirano
engleski
The influence of Corporate Communications on Corporate Image Building
nije evidentirano
Corporate Communications ; Corporate image ; Corporate Competitiveness
nije evidentirano
Podaci o izdanju
313
16.11.2006.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb