Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 976664

Istraživanje učeničkih stavova nakon aktivnog učenja matematike i prirodoslovlja


Žuvić-Butorac, Marta; Rukavina, Sanja; Milotić, Branka; Jurdana-Šepić, Rajka; Ledić, Jasminka
Istraživanje učeničkih stavova nakon aktivnog učenja matematike i prirodoslovlja // 1. dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova
Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2012. str. 56-56 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)


Naslov
Istraživanje učeničkih stavova nakon aktivnog učenja matematike i prirodoslovlja
(Students' attitudes after active learning of mathematics and natural sciences)

Autori
Žuvić-Butorac, Marta ; Rukavina, Sanja ; Milotić, Branka ; Jurdana-Šepić, Rajka ; Ledić, Jasminka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
1. dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova / - Zagreb : Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2012, 56-56

Skup
1. dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25-26.10.2012.

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
Stavovi prema matematici i prirodoslovlju, obrazovanje iz matematike i prirodoslovlja, aktivno učenje
(Attitudes towards science and mathematics, active learning)

Sažetak
Predstavit će se rezultati istraživanja interesa i motivacije učenika koji su sudjelovali u radionicama iz matematike i prirodoslovlja. Obavljena je statistika nad iskazanim stavovima učenika dobivenim anonimnom anketom nakon svake održane radionice. Radionice su izvedene u osnovnim školama grada Rijeke u okviru trogodišnjeg programa Udruge Zlatni rez Rijeka pod nazivom „Razvoj prirodoznanstvene i matematičke pismenosti aktivnim učenjem“. Tijekom dvije školske godine izvedeno je 70 radionica u kojima je sudjelovalo 1240 učenika u dobi od 10 do 14 godina. Radionice su osmišljene i realizirane s ciljem poticanja aktivnog učenja u učioničkom okruženju i pristupa učenju kroz situacije iz svakodnevnog iskustva. Rezultati istraživanja učeničkih stavova ukazuju da učenici rado prihvaćaju ovaj način učenja. Osobito vrednuju metodu demonstracije, primijenjena znanja i „hands-on“ eksperimentiranje te neposredno nakon ovakvih aktivnosti o matematici i prirodoslovlju izražavaju pozitivne stavove.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Fizika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Rijeka,
Sveučilište u Rijeci - Odjel za fiziku,
Sveučilište u Rijeci - Odjel za matematiku